Kæresten gider ikke at komme hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre og har brug for et godt råd eller to. 

Min kæreste og jeg elsker hinanden, men er efterhånden ved at glide mere og mere fra hinanden, vi skændes stort set hver dag og kan bare ikke holde det ud mere, vi bliver hurtigt gode venner igen og jeg vil sige at jeg virkelig prøver!! 

Så her til aften, ringer jeg til ham ved 18 tiden og spørger hvor han bliver af (han er på arbejde) det eneste han svarer er: "Jeg er på vej, men normalt ville jeg have været tidligt hjemme i dag" Det siger han HVER dag, at han normalt ville være tidligt hjemme. Så jeg svarer "Det siger du jo hver dag skat"

Han råber og skriger og siger, hvad fanden mener du med det, jeg kommer ikke hjem. Her står jeg med vores søn på 7 måneder, mad klar på bordet og venter på ham.

Han vælger at slukke sin telefon og er stadig ikke kommet hjem.. 

Hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej piger. 

Min kæreste og jeg elsker hinanden, men er efterhånden ved at glide mere og mere fra hinanden, vi skændes stort set hver dag og kan bare ikke holde det ud mere, vi bliver hurtigt gode venner igen og jeg vil sige at jeg virkelig prøver!! 

Så her til aften, ringer jeg til ham ved 18 tiden og spørger hvor han bliver af (han er på arbejde) det eneste han svarer er: "Jeg er på vej, men normalt ville jeg have været tidligt hjemme i dag" Det siger han HVER dag, at han normalt ville være tidligt hjemme. Så jeg svarer "Det siger du jo hver dag skat"

Han råber og skriger og siger, hvad fanden mener du med det, jeg kommer ikke hjem. Her står jeg med vores søn på 7 måneder, mad klar på bordet og venter på ham.

Hvad ville i gøre???

Ville forklare ham helt ned i detaljer hvorfor at det ikk er i orden at gøre som han gør. Du skal forklare ham at han ikke behøver og svare tilbage på den måde og at du syntes det er træls når han ikke kommer hjem fordi du har lavet mad så i kunne hygge jer osv - samtidig er det jo træls at bruge penge, tid og kræfter hvis han alligevel ikke kommer hjem og spiser..

Bare fortælle det på en stille og rolig måde, jeg fornemmer nogen gange herhjemme at hvis detaljerne ikke komme helt i bund at så forstår kæresten ikke altid helt mit problem  Men når jeg så forklare grundigt hvorfor så kan han godt se det...

Til sidst syntes jeg måske du skulle spørge om det er fordi han i realiteten ikke har lyst til at komme hjem og spise sammen med jer. Du kunne jo sige at du savner ham og at du syntes tingene kører lidt af sporet, måske hvis han også kan se det at i så nemmere kan arbejde på det  

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Ville forklare ham helt ned i detaljer hvorfor at det ikk er i orden at gøre som han gør. Du skal forklare ham at han ikke behøver og svare tilbage på den måde og at du syntes det er træls når han ikke kommer hjem fordi du har lavet mad så i kunne hygge jer osv - samtidig er det jo træls at bruge penge, tid og kræfter hvis han alligevel ikke kommer hjem og spiser..

Bare fortælle det på en stille og rolig måde, jeg fornemmer nogen gange herhjemme at hvis detaljerne ikke komme helt i bund at så forstår kæresten ikke altid helt mit problem  Men når jeg så forklare grundigt hvorfor så kan han godt se det...

Til sidst syntes jeg måske du skulle spørge om det er fordi han i realiteten ikke har lyst til at komme hjem og spise sammen med jer. Du kunne jo sige at du savner ham og at du syntes tingene kører lidt af sporet, måske hvis han også kan se det at i så nemmere kan arbejde på det  

tak for svaret. 

Han er nu kommet hjem og er gået direkte i seng, uden at sige hej. 

jeg har jo aldrig sagt noget ledt til ham 

Ville det være en grund til at gå fra ham??

Anmeld

11. oktober 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Hej piger. 

Hvad ville i gøre???

Melder mig enig med Lillenypåvej

prøv og forklar ham din problematik, og se om i ikke kan løse problemet..

i er jo voksne mennesker, så i bør kunne tage samtalen uden et skænderi

Anmeld

11. oktober 2012

Muffinmus

Hmm, først er fremmest er han jo barnlig...

Men måske ligger der en dybere grund til han er træls lige nu. Han kan f.eks føle sig forbigået pga barnet, han kan også have mistet lidt af den forelskede følelse, for han lyder ikke som en der glæder sig til at komme hjem og hygge med familien.

Uanset hvad må i snakke om grunden til det og dur det ikke, så ville jeg personligt ikke finde mig i at blive behandlet sådan....men vi er alle forskellige.

Anmeld

11. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

tak for svaret. 

alene nej ..

sammen med en masse andet efter i har prøvet at snakke om det mere end 10 gange - måske ..

man bliver altså ikke bare pigesur og pakker sine ting når der er børn involveret

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

LilleNyPåVej skriver:

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

Melder mig enig med Lillenypåvej

prøv og forklar ham din problematik, og se om i ikke kan løse problemet..

i er jo voksne mennesker, så i bør kunne tage samtalen uden et skænderi

Okay. 

Er egentlig også bare mere skuffet og ked af det. Fik helt ondt i maven

Anmeld

11. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

tak for svaret. 

Du kan kun selv bestemme hvor de grænse går for at gå fra ham 

Men syntes nu det er bedre og snakke med ham og se om der evt ligger noget andet bag. Det kan jo være at det ikk er dig der er problemet - mænd er mærkelige nogen gange...

Og husk, han kan nemt blive sur, kender det hjemmefra, nogen gange skal man prøve 5 gange før de er rolige nok til egentligt og hører hvad der bliver sagt. Syntes kæresten herhjemme har en overlegen egenskab der gør at han kan vende det hele inde i hovedet til noget jeg slet ikke har sagt 

Puha, hvor er det godt vi er forbi det stadie  Kan næsten huske alle de åndssvage skænderier, hvor jeg dog føler med dig Hvor længe har i været sammen?

Anmeld

11. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

tak for svaret. 

Du kan kun selv bestemme hvor de grænse går for at gå fra ham 

Men syntes nu det er bedre og snakke med ham og se om der evt ligger noget andet bag. Det kan jo være at det ikk er dig der er problemet - mænd er mærkelige nogen gange...

Og husk, han kan nemt blive sur, kender det hjemmefra, nogen gange skal man prøve 5 gange før de er rolige nok til egentligt og hører hvad der bliver sagt. Syntes kæresten herhjemme har en overlegen egenskab der gør at han kan vende det hele inde i hovedet til noget jeg slet ikke har sagt 

Puha, hvor er det godt vi er forbi det stadie  Kan næsten huske alle de åndssvage skænderier, hvor jeg dog føler med dig Hvor længe har i været sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.