Kæresten gider ikke at komme hnje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

MorDk

Tvillingemor90 skriver:

Hvad jeg ville gøre .. låse døren og håbe han havde glemt sine nøgler .. sikke en barnlig møde at takle problemer på, sådan noget kan jeg slet ikke arbejde med..

til dig..

Enig... jeg var godt nok blevet tosset. Nu må han sgu lige komme ind i kampen, spænde hjelmen og vise sig som en god kæreste og ikke mindst far. Kan godt være han har det svært... men så må han/I tale om det... det andet der havde jeg ihvertfald ikke stået model til det er helt sikkert.

STOET kram herfra! Har sgu ondt af dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres støtte og fordi at i har gidet og svare mig 

Han kom hjem igår aftes kl 20 og fik direkte i seng uden at sige et ord. Han tog så på arbejde i morges imens jeg sov, kom dog ind og gav mig et knus, men sagde ingen ting. Han ringede så til mig kl 9 og sagde at han var ked af det og undskyld, men han var bare så sur og stresset på sit arbejde og han vidste godt at det var en stor fejl han havde lavet, da jeg så siger det er i orden, siger han: Skal du ikke også sige undskyld?? Du lader mig aldrig snakke ud" Jeg sagde, jeg mener ikke at jeg skylder dig en undskylding, fordi jeg synes ikke det var forkert det jeg gjorde, så blev han sur igen.. 

og sagde at han ikke gad med ud at spise i aften (vi skal ud til nogle venner)

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

Tak for jeres støtte og fordi at i har gidet og svare mig 

Han kom hjem igår aftes kl 20 og fik direkte i seng uden at sige et ord. Han tog så på arbejde i morges imens jeg sov, kom dog ind og gav mig et knus, men sagde ingen ting. Han ringede så til mig kl 9 og sagde at han var ked af det og undskyld, men han var bare så sur og stresset på sit arbejde og han vidste godt at det var en stor fejl han havde lavet, da jeg så siger det er i orden, siger han: Skal du ikke også sige undskyld?? Du lader mig aldrig snakke ud" Jeg sagde, jeg mener ikke at jeg skylder dig en undskylding, fordi jeg synes ikke det var forkert det jeg gjorde, så blev han sur igen.. 

og sagde at han ikke gad med ud at spise i aften (vi skal ud til nogle venner)

Hvad er det lige han mener du har gjort forkert igår? Siden han kræver en undskyldning?

Synes altså det er en ret så barnlig opførsel! Sæt jer ned og tag en lang snak, der er vidst en masse ting i klemme, som har brug for at komme ud! 

til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.