x'ens barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Tip!

Min eks kærestes søster ringede en morgen kl 6.15 og spurgte om jeg kunne passe hendes datter... Self kunne jeg det..

Det var jo ikke min svigerindes skyld at vi ikke skulle være kærester mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

mor-til-vanessa

Yurie skriver:

Jeg vidste ikke lige hvad titlen skulle være.
Det her er ikke for at sladre om nogen, men jeg snakker med en der fortæller at han har passet børn i weekenden, og jeg spørg hvems. Han svarer: min søn og hans lillesøster. Hvilket jeg synes lyder underligt, så jeg spørg indtil det. Lillesøsteren er så x'ens datter med en mand, som hendes eks så passer.

Hva mener i om at passe x' ens barn?
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes.
Ville i gøre det?

?

det kan jeg ikke se noget galt i.

min lillebror er også på hver 2.weekende hos min mors eksmand.

hvis min kæreste og jeg gik fra hinanden så skulle han også have min datter (efter hvad vi fandt ud af) fordi at hun ikke ser sin bio far og min kæreste ser hun som hendes far.

Anmeld

11. oktober 2012

Den lykkelige

Jeg synes det helt ok!!

Anmeld

11. oktober 2012

mpr

Tror aldrig jeg selv ville lade kærestens eks passe et barn min kæreste og jeg fik sammen, men det er nok bare fordi jeg helt basalt er vokset op med at man så kun sin egen forældre altså selvom min lille bror ikke havde en far så var det kun mig der var på samvær hos min far Så i mit hoved ville det nok bare være forkert uanset hvor godt et forhold jeg ville have til pågældende person

Anmeld

11. oktober 2012

LinLin

Tjah... I sidste weekend blev min yngste passet søn hjemme ved min ældstes farmor og farfar...

Anmeld

11. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Synes da at det er godt. Det må da også være dejligt for sønnen at have hans søster med hjem til hans far De er jo trodsalt søskende :-)

Anmeld

11. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Pikku Myy skriver:

Jeg synes det lyder som en harmonisk skilsmissefamilie, hvor de voksne hjælper hinanden og børnene kan nyde at have mange søskende og flere hjem

Dem skal vi ha' nogle flere af !

- altså ikke skilsmisse familier, men harmoniske

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Yurie skriver:

Jeg vidste ikke lige hvad titlen skulle være.
Det her er ikke for at sladre om nogen, men jeg snakker med en der fortæller at han har passet børn i weekenden, og jeg spørg hvems. Han svarer: min søn og hans lillesøster. Hvilket jeg synes lyder underligt, så jeg spørg indtil det. Lillesøsteren er så x'ens datter med en mand, som hendes eks så passer.

Hva mener i om at passe x' ens barn?
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes.
Ville i gøre det?

?

Passe trolden selvfølgelig...hvis jeg kan hjælpe på den måde.

Min ældstes far og stedmor, har da også passet mine de to yngste, selvom han ikke er far til dem, og det gerne og med glæde.
Min ældstes farmor har da også været barnepige, for især den mellemste, da hun var lille, hvis jeg manglede en til pasning.

Jeg kan slet ikek se, det er noget problem, hvis man har et godt forhold til hinanden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.