x'ens barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

TNBC

Jeg vidste ikke lige hvad titlen skulle være.
Det her er ikke for at sladre om nogen, men jeg snakker med en der fortæller at han har passet børn i weekenden, og jeg spørg hvems. Han svarer: min søn og hans lillesøster. Hvilket jeg synes lyder underligt, så jeg spørg indtil det. Lillesøsteren er så x'ens datter med en mand, som hendes eks så passer.

Hva mener i om at passe x' ens barn?
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes.
Ville i gøre det?

?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

MariaKyedDK

Yurie skriver:

Det her er ikke for at sladre om nogen, men jeg snakker med en der fortæller at han har passet børn i weekenden, og jeg spørg hvems. Han svarer: min søn og hans lillesøster. Hvilket jeg synes lyder underligt, så jeg spørg indtil det. Lillesøsteren er så x'ens datter med en mand, som hendes eks så passer.

Ville i gøre det?

?

Jeg har passet min ekskærestes barn

kan ikke helt se hvad du synes der er mystisk i det ? eller har jeg misforstået noget?

Anmeld

11. oktober 2012

Kay

som jeg forstår det passer fyren sin egen søn og drengens søster (som moren har med en ny mand) ?

det kan jeg ik se noget forkert i 

Anmeld

11. oktober 2012

FruK

Hvorfor ikke?? Forstår ikke helt hvad det er du ser som et problem?  

Jeg passer ind i mellem min eks's nye kærestes søn, når de skal noget. Det er min søns bonusbror og min søn kan godt lide at få ham med hjem til os - og eks'en er en slags kammerat, så hvorfor ikke hjælpe ligesom man ville gøre for andre??

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

Yurie skriver:

Ville i gøre det?

?

nu har jeg aldrig selv prøvet det, men jeg kunne da godt forestille mig at passe x'ens barn hvis det er ens barns søster/bror - hvis man har et godt forhold til sin x osv, så det jo bare dejligt man kan hjælpe hinanden og de som søskende kan få nogen oplevelser sammen

Anmeld

11. oktober 2012

Pikku Myy

Jeg synes det lyder som en harmonisk skilsmissefamilie, hvor de voksne hjælper hinanden og børnene kan nyde at have mange søskende og flere hjem

Anmeld

11. oktober 2012

TNBC

MariaKyedDK skriver:

Jeg har passet min ekskærestes barn

kan ikke helt se hvad du synes der er mystisk i det ? eller har jeg misforstået noget?

Synes ikke det er mystisk. Må dog indrømme at jeg blev lidt chokeret. At høre ung fyr vil passe sin x'kones datter en hel weekend, men det er nok alle de ting man hører x'ere der bare ikke kan sammen.

Anmeld

11. oktober 2012

baby012

Hvis mig og manden går fra hinanden, så får han både min datter og vores søn med på samvær, da min datter kender ham som far .. 

Anmeld

11. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det lyder da dejligt, at han så aktivt støtter op om sin søn og dennes familie - pigen er jo ikke "bare" eksens barn, men også hans søns lillesøster. Jeg kender en familie, hvor morens barn med en ny mand også er med, når de to ældre søskende er sammen med deres farmor - altså morens tidligere svigermor. 

Anmeld

11. oktober 2012

MariaKyedDK

Yurie skriver:

Synes ikke det er mystisk. Må dog indrømme at jeg blev lidt chokeret. At høre ung fyr vil passe sin x'kones datter en hel weekend, men det er nok alle de ting man hører x'ere der bare ikke kan sammen.

tjah, mon ikke det er det du tænker på Jeg har NÆSTEN altid snakket godt og haft det godt med mine eks'er så nok derfor jeg ikke synes det er underligt.

jeg synes det er mega fedt at man stadig har kontakt med sine ekser man har jo trods alt haft '' noget '' sammen engang det skal man huske på

nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du lyder lidt ung ?

måske det kan være derfor du har et andet syn på det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.