Mystisk... er ikke så skruk mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

**Ønskebabyen

gædde skriver:

ja det håber jeg lidt på

har hverken testet eller været skuffet når mens kom..... eller ligende....

Tror det er helt normalt. Sådan har jeg også haft det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

gædde/gitte

puhhhhhh.............. bliver altså helt glad nu

var hunderad for at folks kommentar stak for dybt i mig...puhh.....  gemmer mine kræfter til de svar jeg får engang

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

Hiiver lige denne op igen -da jeg har skrevet om præcist det samme idag Troede faktisk også bare det var mig der var noget ''galt'' med

Anmeld

28. februar 2013

gædde/gitte

o1Mutte skriver:

Hiiver lige denne op igen -da jeg har skrevet om præcist det samme idag Troede faktisk også bare det var mig der var noget ''galt'' med

Hej
Nu er jeg igang... 2 forsøg i morgen . Ingen af den tælles med, fordi der bliver ved med at dukke forhindringer op så den der skruk fornemmelse er her stadig ikke,men er erstattet men kampgejst, håb,skuffelser. Og drømme... så ingen tvivl om at jeg glæder mig!

Anmeld

28. februar 2013

o1Mutte

gædde/gitte skriver:

Hej
Nu er jeg igang... 2 forsøg i morgen . Ingen af den tælles med, fordi der bliver ved med at dukke forhindringer op så den der skruk fornemmelse er her stadig ikke,men er erstattet men kampgejst, håb,skuffelser. Og drømme... så ingen tvivl om at jeg glæder mig!

Jeg føler mig også meget mere afslappet sammen med børn. Det der lille stik af jalousi er nu blevet erstattet med et lille stik af glæde af at nu er det snart min tur (håber jeg da )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.