Mystisk... er ikke så skruk mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
14 svar
3 synes godt om
11. oktober 2012

gædde/gitte

efter jeg har fået datoen for fertilitetsudredningen, så er det som om min "skrukhed" er forsvundet..... syntes ikke jeg har fået kolde fødder, men er bare.... ja ikke ligeglad, men der hen af....??

Nyder min mand og alt er som det plejer at være.... men har bare ikke behov for at snakke om bebs, kigge på ting osv. længere?..... er det ildevarslende?

er det fordi jeg er træt af folks "fantastiske gode råd"?.... har jeg givet op?....

vil gerne ha bebs, men er bare helt afklaret med at det kommer når det kommer, også selv om det kræverhjælp udefra.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Team Putte

gædde skriver:

efter jeg har fået datoen for fertilitetsudredningen, så er det som om min "skrukhed" er forsvundet..... syntes ikke jeg har fået kolde fødder, men er bare.... ja ikke ligeglad, men der hen af....??

Nyder min mand og alt er som det plejer at være.... men har bare ikke behov for at snakke om bebs, kigge på ting osv. længere?..... er det ildevarslende?

er det fordi jeg er træt af folks "fantastiske gode råd"?.... har jeg givet op?....

vil gerne ha bebs, men er bare helt afklaret med at det kommer når det kommer, også selv om det kræverhjælp udefra.....

Måske du bare har fået ro på fordi du har en dato at forholde dig til?

Anmeld

11. oktober 2012

gædde/gitte

Team Putte skriver:

ja det håber jeg lidt på

har hverken testet eller været skuffet når mens kom..... eller ligende....

Anmeld

11. oktober 2012

Team Putte

gædde skriver:

ja det håber jeg lidt på

har hverken testet eller været skuffet når mens kom..... eller ligende....

Jeg tror det er fordi ved udredningen er i sigte og man ik længere skal gå i det uvisse.. Synes tit det sker når noget har bekymret en længe og der så endelig er lys for enden af tunnelen

Anmeld

11. oktober 2012

Nettemor

Jeg tror bare det er fordi du ved at der sker noget nu. Da jeg var gravid skete det samme for mig. Det var som om at babyer ikke var så voldsomt dragende mere. De var da stadig lækre og dejlige og alt det der. Men ikke noget i nærheden af hvordan det var inden..

du snart sidder med din bebs..

Anmeld

11. oktober 2012

tarkoflen

Team Putte skriver:

Jeg tror det er fordi ved udredningen er i sigte og man ik længere skal gå i det uvisse.. Synes tit det sker når noget har bekymret en længe og der så endelig er lys for enden af tunnelen

det er jeg helt enig i

Anmeld

11. oktober 2012

Muhmi

Team Putte skriver:

Anmeld

11. oktober 2012

gædde/gitte

tusind tak for jeres svar....

var sgu begyndt at blive nervøs på mine egne vejne..... derfor har jeg heller ikke været så meget herinde....

håber der kommer lidt kriller i hovedet når jeg har været til alle de der undersøgelser

Anmeld

11. oktober 2012

come2

gædde skriver:

Jeg har det præcis sådan. vi er også igang med udredning. Tror det er helt normalt

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

gædde skriver:

jeg ville umidlbart tænke det fordi du har fået en ny indre ro pga en dato at forholde sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.