Kronprins Frederik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

JEG synes du er en dejlig dame.
Hård at diskutere med, men det hele værd. Af og til har vores diskussioner jo været lange, hårde, blodige nærmest og lige til at rulle øjne af. Men når så stormen har lagt sig, har der efterfølgende været tid til refleksion. Hvis man så formår at se det fra andres synspunkter(dine), er de måske ikke så tossede alligevel.
Dermed ikke sagt at jeg har skiftet mening, men mange diskussioner har alligevel sat et spor i form af at jeg på en eller anden måde ofte har kunnet formå at se det fra en anden side, end lige min.

Måske kan det være din, til tider kontante, måde at melde ud på, som FORARGER mange. Jeg tror ikke mange formår at se udover deres egen mening eller holdning og rent faktisk vende den om, og forsøge at se på det med andre øjne.
Jeg tror også du får mange til at se rødt(uden egentlig grund), fordi de ved du er meget markant, og HAR en holdning til tingene.

Det var da nogle dejlige ord på mig...tak for det og i lige måde, virkelig interessant at meningsudveksle med dig og netop fordi du ikke går på manden men kun bolden....
ihh, du er altså en af de piger jeg bare rigtig gerne ville møde...klog, skarp og super sjov...
Knus til dig og god dag..
Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Rasmine

Eva skriver:

Det var da nogle dejlige ord på mig...tak for det og i lige måde, virkelig interessant at meningsudveksle med dig og netop fordi du ikke går på manden men kun bolden....
ihh, du er altså en af de piger jeg bare rigtig gerne ville møde...klog, skarp og super sjov...
Eva..

Tark...

ILM.

Anmeld

27. maj 2009

Astrid P

Mebach skriver:

Tark...

ILM.

Christ altså... Get a room!

Anmeld

27. maj 2009

Miamaja

Eva skriver:

Eva..

se eva, du kunne beskrive en som klog, skarp  og super sjov uden at have modt vedkommende... var det ikke lige det du beskrev at du ikke selv kunne hvis du ikke havde modt vedkommende

Anmeld

27. maj 2009

Nadi

Jeg synes han er dejlig

Jeg troede også pinligt længe at det var ham der var lillebror, så du er ikke ene
Jeg synes han klare det godt og jeg er sikker på at når han overtager tronen så kommer der flere mærkesager frem. Han har en smuk kone og to rigtig søde børn.
Jeg synes det er rart at han er så menneskelig, han er ikke bare royal. Tror han bliver en super konge en dag!

TILLYKKE med fødselsdagen igår

Gud bevare Danmark!!

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

se eva, du kunne beskrive en som klog, skarp  og super sjov uden at have modt vedkommende... var det ikke lige det du beskrev at du ikke selv kunne hvis du ikke havde modt vedkommende

Mødt=kontakt til= kendskab til...
Jeg kan også sagtens beskrive dig som en der går op i køkkenting, men det er jo fordi jeg har kendskab til dig-smiler- havde kronprins F været min penneven, så ville jeg helt sikkert kunne sætte egenskaber på ham udfra egen erfaring og kendskab....men jeg mener ikke jeg kan eller vil beskrive en person udfra mediekendskab, da jeg jo intet grundlag har derfor..andet end det der ønskes at skabes fra mediernes side...kan du se forskellen....

Anmeld

28. maj 2009

Miamaja

Mødt=kontakt til= kendskab til...
Jeg kan også sagtens beskrive dig som en der går op i køkkenting, men det er jo fordi jeg har kendskab til dig-smiler- havde kronprins F været min penneven, så ville jeg helt sikkert kunne sætte egenskaber på ham udfra egen erfaring og kendskab....men jeg mener ikke jeg kan eller vil beskrive en person udfra mediekendskab, da jeg jo intet grundlag har derfor..andet end det der ønskes at skabes fra mediernes side...kan du se forskellen....

hehe interessant du kun beskriver mig som en der gaar op i kokken ting. det er jo en meget lille del af mine indlaeg og jeg synes ikke man kan kalde det at vaere 'penneven' eller at man paa den led kan vide noget yderligere om en person fremfor en kendt som jo ogsaa aabner munden og giver sin mening til kende som andre herinde fra  og nej, jeg har ikke kendskab til mediernes maade at skabe en person, da jeg ikke har mulighed for at laese de danske sladder blade osv herovre i usa. derfor ligger jeg min udefra vurdering af kendisser paa det der reelt kommer ud af deres mund naar de holder taler og besvare sporgsmaal, samt deres udstraaling, maade at vaere paa i en offentlig situation. jeg synes det er interessant du ikke kan skabe dig en personlig vurdering af kendisser, bare fordi du ikke kender dem privat. f.eks george bush,prins joakim og brad pitt, michael laudrup er alle kendte medie personer og de fleste jeg kender har en vurdering af dem uden at kende dem privat. virkeligt interessant at det kan du ikke, for saa er du den forste jeg har kendskab til der ikke kan

ja, jeg kender dem ikke privat og jeg kan garanteret sikkert finde ud af at hvis jeg gjorde kunne jeg  maaske rigtig godt lide dem. men udefra, ja, saa kan jeg klart skabe mig et indtryk hvorledes jeg bryder mig om det jeg ser og horer fra deres egen mund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.