Kronprins Frederik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Miamaja

Kronprins Frederik

Saa blev det Kronprins frederik's tur. Hvad synes I om ham. Hvis I kender ham personligt eller skulle bedomme ham udfra hans udstraaling, vaeremaade, taler og opfattelse af manden set igennem fjerneren, billeder, avis ect.

Her er min udefra vurdering af manden: Jeg troede pinligt laenge at Frede var lille broren til Joachim Ham ville jeg gerne giftes med da jeg var lille Jeg tror han har haft det mest svaert med at vaere en 'offentlig person'. Jeg synes han er meget festlig men han er ikke den store taler. ffaktisk er han ret saa daarlig til det med at holde tale og formulere sig at det faktisk er ret pinligt fordi han som prins skal holde taler og svare paa verdens sporgsmaal .desuden synes jeg ikke han er saerlig god eller interesseret i maerkesager, men opfylder lige hans pligt med at vise sig til forskellige hojtider og sa er det DET! og saa er han en ladies man

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Sweet1978

Stort tillykke til "Frede", ja han ser yngre ud en Joachim, men nej. Synes han udstråler en masse godt, glæde, lykke, charme mm. Tror de bliver et godt regentpar når Margrethe engang forlader pladsen.

Anmeld

27. maj 2009

Tina2

Jeg kan godt li Frede:-) Og ham og Mary er et godt par!
De skal nok blive et godt regentpar, ingen tvivl om det:-)

Anmeld

27. maj 2009

Cris

Jeg synes, at han virker lidt umoden... Og som jeg sagde før (i en anden indlæg om P.Joakim) jeg kan ikke se noget especielt i dem. Jeg kan ikke se, at de ved noget om noget ligesom forældre, som har så meget videnskab om mange ting. De nye generationer er bare almenlige mennesker uden at have nogle gode interesser. Det samme i Spanien og de andre lande. Nej, jeg kikker ikke mere den Royalty med stolthed, jeg synes efterhånden, at de er lidt overflædiske i samfundet...

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Da jeg var 10 år, ville jeg også giftes med Frede når jeg blev stor... Det voksede jeg HURTIGT fra

Han er nok ikke liiiige min type. For lidt skæg, for pænt rock n' roll og for lidt viking

Jeg syntes også han er lidt for lidt majestæt, i forhold til Jokke, men jeg tvivler ikke på at han nok skal blvie en god konge. Syns bare det skal ske inden længe, så vi ikke får en tusse gammel regent. Jeg syns Magrete skal gå af og gå på pension og nyde livet og lade de 'unge' komme til

Anmeld

27. maj 2009

Mca<3

ELSKER Frede   Han er super sej ,,, Han bliver en super konge ,,,
Har altid været vild med ham så på hans 18 års dag pjækkede jeg fra skole og tog til kbh hvor jeg stod og vinkede til ham i bredgade hvor han kom forbi i hestevogn ,, Fnis .... Kom så også i tv hvor jeg så blev afsløret ,, Der stod jeg i min stribede anorak Min mor kunne ikke lade være at trække på smile båndet ,,,

Anmeld

27. maj 2009

Cris

Tanja.. skriver:

ELSKER Frede   Han er super sej ,,, Han bliver en super konge ,,,
Har altid været vild med ham så på hans 18 års dag pjækkede jeg fra skole og tog til kbh hvor jeg stod og vinkede til ham i bredgade hvor han kom forbi i hestevogn ,, Fnis .... Kom så også i tv hvor jeg så blev afsløret ,, Der stod jeg i min stribede anorak Min mor kunne ikke lade være at trække på smile båndet ,,,

hahahahaha! en sød historie!

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Tja...jeg synes altså det erf umuligt at danne mig et indtrykud fra intet,....vildt at I andre kan gøre det og så detaljeret....
Gad vide hvad I tænker om mig, udfra det I kender til mig?? kunne være sjovt at vide og ville sikkert være helt forkert-smiler
Knus Eva.

Anmeld

27. maj 2009

Rasmine

Eva skriver:

Tja...jeg synes altså det erf umuligt at danne mig et indtrykud fra intet,....vildt at I andre kan gøre det og så detaljeret....
Gad vide hvad I tænker om mig, udfra det I kender til mig?? kunne være sjovt at vide og ville sikkert være helt forkert-smiler
Knus Eva.

JEG synes du er en dejlig dame.
Hård at diskutere med, men det hele værd. Af og til har vores diskussioner jo været lange, hårde, blodige nærmest og lige til at rulle øjne af. Men når så stormen har lagt sig, har der efterfølgende været tid til refleksion. Hvis man så formår at se det fra andres synspunkter(dine), er de måske ikke så tossede alligevel.
Dermed ikke sagt at jeg har skiftet mening, men mange diskussioner har alligevel sat et spor i form af at jeg på en eller anden måde ofte har kunnet formå at se det fra en anden side, end lige min.

Måske kan det være din, til tider kontante, måde at melde ud på, som FORARGER mange. Jeg tror ikke mange formår at se udover deres egen mening eller holdning og rent faktisk vende den om, og forsøge at se på det med andre øjne.
Jeg tror også du får mange til at se rødt(uden egentlig grund), fordi de ved du er meget markant, og HAR en holdning til tingene.

Anmeld

27. maj 2009

Rasmine

PS: jeg synes Frede er super nice.
"Jeg ku' godt"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.