Må man indtage alkohol under behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Nessie

Faktisk er det ret væseltligt at både mand og kvinde holder sig fra alkohol, hvis man forsøger at få barn.
Mandens sædceller er jo 3 måneder om at dannes, så han skal jo helst holde lav profil i et stykke tid.

Siden vi gik i gang med behandling for snart 6 år siden, har vi stort set ikke rørt hverken alkohol eller tobak. Vi blev "vænnet af", i løbet af behandlingen, og i dag føles det bare ikke naturligt at drikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

modesty

Kris89 skriver:

Ja ja jeg ved jo godt det ikke er sundt og ALT det der, men hvis livet går endnu mere i stå af at vente på ønskebarnet bliver jeg da sindsyg.

forhåbentlig starter jeg i behandling i november måned - insemination.

i november er vi inviteret til to fester - 25 års fødselsdag og dildoparty for tøserne

er det okay at drikke, eller er det helt bandlyst når man er i behandling?

Jeg blev decideret beordret til ikke at drikke. Det var IVF behandling, men grunden til at man ikke må drikke er jo at chancerne for at blive gravid falder en hel del allerede ved et moderat alkoholindtag.

Jeg fik dog tilladelse til at drikke et enkelt glas til en julefokost og igen et enkelt glas champagne til nytår cirka en måned efter. Men nej, for de to arrangementer du nævner, der ville jeg ikke drikke.

Anmeld

15. oktober 2012

Kris89

Tak for svar alle sammen..

Nu må vi se hvad der sker... tror ikke vi kommer igang næste måned, da manden nok ikke kan få fri...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.