Må man indtage alkohol under behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Kris89

Ja ja jeg ved jo godt det ikke er sundt og ALT det der, men hvis livet går endnu mere i stå af at vente på ønskebarnet bliver jeg da sindsyg.

forhåbentlig starter jeg i behandling i november måned - insemination.

i november er vi inviteret til to fester - 25 års fødselsdag og dildoparty for tøserne

er det okay at drikke, eller er det helt bandlyst når man er i behandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

HopinWishin

jeg fik af vide jeg ikke måtte drikke så snart jeg begyndte på medicinen...

Anmeld

11. oktober 2012

Kris89

HopinWishin skriver:

jeg fik af vide jeg ikke måtte drikke så snart jeg begyndte på medicinen...

okay

tak for svar... lader selvfølgelig være hvis de siger jeg skal...

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Kris89 skriver:

Ja ja jeg ved jo godt det ikke er sundt og ALT det der, men hvis livet går endnu mere i stå af at vente på ønskebarnet bliver jeg da sindsyg.

i november er vi inviteret til to fester - 25 års fødselsdag og dildoparty for tøserne

Så vidt jeg ved, så nedsætter alkohol virkningen på fertilitetsbehandling, så jeg ville nok ikke gøre det, det er for dum en risiko at tage bare for at få noget at drikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2012

Kris89

SussieThyssen skriver:

Så vidt jeg ved, så nedsætter alkohol virkningen på fertilitetsbehandling, så jeg ville nok ikke gøre det, det er for dum en risiko at tage bare for at få noget at drikke.

Kærligst
Sussie

Det skulle jo gerne lykkedes i første hug, så lader jeg selvfølgelig være..

nu skal det jo heller ikke lyde som om jeg drikker ofte, tror sidste gang var i sommer

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Kris89 skriver:

Det skulle jo gerne lykkedes i første hug, så lader jeg selvfølgelig være..

nu skal det jo heller ikke lyde som om jeg drikker ofte, tror sidste gang var i sommer

Anmeld

11. oktober 2012

Putomanen

Når du først er gået i gang med behandlingen, må du ikke drikke. Ved min første samtale på klinikken, bliver jeg altid spurgt, om jeg drikker eller ryger.

Anmeld

11. oktober 2012

baby012

Altså ja du må gerne, men fine chancer for graviditet bliver jo betydeligt mindre af både rygning og alkohol (: 

dum resiko at tage, når man måske ellers kunne have fået ønskebarnet i første hug .. Hvilket jeg  For at i får 

Anmeld

11. oktober 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

Sygeplejerskerne sagde til mig at, de syntes man bare skulle droppe alkoholen lige så snart behandlingen gik igang .. Og man kan sige hvis der kommer en dejlig bæbz ud af det, så er alkoholen jo i virkeligheden også ligegyldig Knus

Anmeld

11. oktober 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

Sygeplejerskerne sagde til mig at, de syntes man bare skulle droppe alkoholen lige så snart behandlingen gik igang .. Og man kan sige hvis der kommer en dejlig bæbz ud af det, så er alkoholen jo i virkeligheden også ligegyldig Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.