uhh gad vide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

naomi

bette bebs skriver:

Om jeg allerede er gravid igen. Er i hvert fald voldsom søvnig og så er min lugtesans helt skør. Skal først teste tirsdag. Er der nogen hvis lugtesans er skærpet uden det skyldes gravidetet?

Jeg stemmer for at du skal teste i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

bette bebs

naomi skriver:

Jeg stemmer for at du skal teste i dag

Ha ha testede søndag morgen og i morges. Begge negativ. Har jo først test dag i morgen og ingen sympt på mens, så håber det er gode tegn Har du testet, eller kan du vente helt til onsdag?
Hvis jeg ikke får mens i morgen, så tester jeg også onsdag.
De symptomer jeg har er niv i maven, øget udflåd og er så søvnig. Hvad med dig, har du nogle symptomer?

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

bette bebs skriver:

Ha ha testede søndag morgen og i morges. Begge negativ. Har jo først test dag i morgen og ingen sympt på mens, så håber det er gode tegn Har du testet, eller kan du vente helt til onsdag?
Hvis jeg ikke får mens i morgen, så tester jeg også onsdag.
De symptomer jeg har er niv i maven, øget udflåd og er så søvnig. Hvad med dig, har du nogle symptomer?

Hihiii... Jeg har også smugtestet lidt selvom det er MEGET før tid så de var selvfølgelig negative menni morgen hvis jeg er gravid er jeg 3+3 så prøver igen der dine symptomer lyder jo lovende mine symptomer er stikken/morgen i underlivet og ømme/stikkende bryster skal vi teste sammen i morgen tidlig?

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

bette bebs skriver:

Om jeg allerede er gravid igen. Er i hvert fald voldsom søvnig og så er min lugtesans helt skør. Skal først teste tirsdag. Er der nogen hvis lugtesans er skærpet uden det skyldes gravidetet?

Det har jeg prøvet en del gange.

Men jeg er også sensitiv...

Men på et tidspunkt, hvor jeg helt sikkert ikke var gravid, blev det så voldsomt med skærpet lugtesans, at jeg faktisk fik foretaget blodprøver, da min læge frygtede en tumor!! 

Der var heldigvis ikke noget, og konklusionen blev stress. - Når kroppen er stresset, er den i alarmberedskab, og så er det sund fornuft at skrue op for sanserne...

Bare du nu ikke stresser for meget over pb? 

(Glæder mig i øvrigt til update, man kan jo ikke lade være med at følge lidt med)

Anmeld

16. oktober 2012

bette bebs

naomi skriver:

Hihiii... Jeg har også smugtestet lidt selvom det er MEGET før tid så de var selvfølgelig negative menni morgen hvis jeg er gravid er jeg 3+3 så prøver igen der dine symptomer lyder jo lovende mine symptomer er stikken/morgen i underlivet og ømme/stikkende bryster skal vi teste sammen i morgen tidlig?

Købte lige to tests i min frokostpause og tog den ene da jeg kom hjem, øv øv negativ. Men er klart med på at vi tester i morgen tidlig

Anmeld

16. oktober 2012

bette bebs

Frk. Himmelblå skriver:

Det har jeg prøvet en del gange.

Men jeg er også sensitiv...

Men på et tidspunkt, hvor jeg helt sikkert ikke var gravid, blev det så voldsomt med skærpet lugtesans, at jeg faktisk fik foretaget blodprøver, da min læge frygtede en tumor!! 

Der var heldigvis ikke noget, og konklusionen blev stress. - Når kroppen er stresset, er den i alarmberedskab, og så er det sund fornuft at skrue op for sanserne...

Bare du nu ikke stresser for meget over pb? 

(Glæder mig i øvrigt til update, man kan jo ikke lade være med at følge lidt med)

Uh, sikke da en besked at få fra lægen! Ville ha troet at en tumor ville give dårligere lugtsans... Så lærte jeg da også lidt i dag Som jeg skrev ti naomi, så testede jeg negativ her til aften. Så tester igen i morgen tidlig.
Er 100% sikker på jeg have ÆL for præcist 14 dage siden, så burde have mens i dag. Jeg synes bestemt ikke jeg er stresset eller tænker for meget over PB. Men havde jo en SA i sidste cyklus, så tænker det måske har en indvirking?
Mine dutter stritter mere eller mindre konstant, det har jeg aldrig prøvet før, ha ha

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

bette bebs skriver:

Købte lige to tests i min frokostpause og tog den ene da jeg kom hjem, øv øv negativ. Men er klart med på at vi tester i morgen tidlig

Hehe.. kender godt det der med at teste i tide og utide Nu har jeg købt 2 digitale clearblue tests.. Så jeg er klar til i morgen og så skal jeg ikke stå og vende og dreje testen og lede efter en ekstra streg for det er da til at blive bims af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.