uhh gad vide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

bette bebs

Om jeg allerede er gravid igen. Er i hvert fald voldsom søvnig og så er min lugtesans helt skør. Skal først teste tirsdag. Er der nogen hvis lugtesans er skærpet uden det skyldes gravidetet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

bette bebs

Er jeg virkelig den eneste symptom monster? Slet ikke nogen med erfaringer omkring deres lugtesans? Det burde jo være for at man ikke indtager noget dårlig mad når man er gravid, så det burde vel ikke være et symptom på snarlig mens? Men derimod graviditet

Så lang tid til test dag (tirsdag), tester dog søndag, da manden tager til Sjælland og først kommer hjem næste søndag Så vil jo gerne teste inden han tager afsted.

Anmeld

12. oktober 2012

Christina :-)

bette bebs skriver:

Om jeg allerede er gravid igen. Er i hvert fald voldsom søvnig og så er min lugtesans helt skør. Skal først teste tirsdag. Er der nogen hvis lugtesans er skærpet uden det skyldes gravidetet?

Jeg er 5+0 Idag og jeg lugter ikk anderleds

Anmeld

12. oktober 2012

bette bebs

Hmm sidst jeg var gravid, fik jeg en dåse sodavand (inden jeg vidste jeg var gravid) og syntes det var noget af det mest forfærdelige og ildelugtende jeg længe havde fået. Og den oplevelse havde jeg igen forleden og kom lige til at tænke på det nu da jeg ville tage mig en dåse cola... Og det ER et faktum at nogle gravide får lugtesans som en sporhund, netop for ikke at indtage noget dårlig føde. Så det jeg undre mig over er om det KAN være et symptom under PB? Og altså ikke noget kun gravide oplever. Ellers er det jo de samme symptomer mange oplever ved mens, ÆL og graviditet.

Anmeld

12. oktober 2012

bette bebs

Slet ingen som vil dele deres erfaringer

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

bette bebs skriver:

altså nu prøver jeg ikke at blive gravid - jeg er gravid

men jeg kan lige love dig for at min lugtesans er skærpet.. hold nu op det kan være svært at arbejde i en butik med madvare når man synes at selv indpakkede kartofler lugter forfærdeligt

Anmeld

12. oktober 2012

CH2012

Jeg kan godt i perioder have en meget skærpet lugtesans, uden at være gravid. Dette tror jeg hænger sammen med hvor jeg er i min cyklus... Jeg har i disse perioder også undret mig over denne skærpet lugtesans, men sådan er jeg så bare. Kan også i disse perioder have kvalme - men det kommer gerne mellem ÆL og Mens.

Anmeld

12. oktober 2012

Mother-love

ens lugtesans kan forandre sig ja. men ikke alle der oplever det.. den måde de typisk opdager det på er at der pludselig er nogen ting der lugter og smager modbydeligt..
mit største problem hvad det angik var karry imens jeg var gravid. kunne simpelthen ikke have den lugt og smag. hehehe

Anmeld

13. oktober 2012

bette bebs

Tak så blev jeg da det klogere Hvor kan det bare være frustrende at ens krop opfører sig lidt tosset en gang imellem...
Har bagt mit yndlingsbrød til morgenmaden i dag, og det smagte frygtelig, det synes jeg i hvert fald, min søde mand var stadig begejstret for det.

Anmeld

14. oktober 2012

MariaKyedDK

michelledam skriver:

ens lugtesans kan forandre sig ja. men ikke alle der oplever det.. den måde de typisk opdager det på er at der pludselig er nogen ting der lugter og smager modbydeligt..
mit største problem hvad det angik var karry imens jeg var gravid. kunne simpelthen ikke have den lugt og smag. hehehe

kunne heller klare Karry da jeg var gravid det var så kvalmene for mig, og kødsovs og Chips kunne jeg bare heller ikke...

Men jeg har altid elsket Chips og kødsovs, og elsker det igen nu

var ellers beymrede for at jeg ik vil kunne lide det igen, men heldgivids, men karry det spiswer jeg ikke særlig tit... det har nok sat for meget sit spor i mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.