Gravid med hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

lykkekevin

Rikkeas skriver:

Det har den bare ikke gjort en eneste gang overhovedet, og det er det der skaber forvirring - hvis jeg var vant til, at den lige sprang over en gang i mellem, så var alt fint. Men den er altid kommet i større eller mindre grad.. Bare ikke nu i to måneder..

ja ok lyder underlig men ja har da hørt om nogen der er blevet gravid på den har du prøvet at teste hvad den siger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Rikkeas

lykkekevin skriver:

ja ok lyder underlig men ja har da hørt om nogen der er blevet gravid på den har du prøvet at teste hvad den siger 

Som jeg har skrevet til pigerne ovenfor, så tænkte jeg ikke rigtig over det i sidste månede, men nu kan jeg så se i kaldenderen, at den ikke har været i 2 måneder. Det slog mig lige før; og jeg googler på livet løs, og alle steder står der, at sandsynligheden er mega lille osv. 

Men jeg plejer ALTID at få min menses på omkring samme tid hver eeeneste månede. Nej, jeg har ikke testet endnu, men jeg køber en test til fyraften, og så må jeg hjem og se hvad den siger.

men ærlig talt: skal jeg være nervøs?

Anmeld

11. oktober 2012

lykkekevin

Rikkeas skriver:

Som jeg har skrevet til pigerne ovenfor, så tænkte jeg ikke rigtig over det i sidste månede, men nu kan jeg så se i kaldenderen, at den ikke har været i 2 måneder. Det slog mig lige før; og jeg googler på livet løs, og alle steder står der, at sandsynligheden er mega lille osv. 

Men jeg plejer ALTID at få min menses på omkring samme tid hver eeeneste månede. Nej, jeg har ikke testet endnu, men jeg køber en test til fyraften, og så må jeg hjem og se hvad den siger.

men ærlig talt: skal jeg være nervøs?

forstår dig fuldt ud men er du ind i en periode hvor du har meget at se til eller noget den kan udblive af mange grunde men håber da du ikke er gravid da du jo har spiral og går ud fra du ikke ønsker det 

Anmeld

11. oktober 2012

Rikkeas

lykkekevin skriver:

forstår dig fuldt ud men er du ind i en periode hvor du har meget at se til eller noget den kan udblive af mange grunde men håber da du ikke er gravid da du jo har spiral og går ud fra du ikke ønsker det 

Min krop har aldrig været påvirket af, hvad der sker omkring mig. Min menses har altid været troværdig og kommet til tiden :-|

Anmeld

11. oktober 2012

lykkekevin

Rikkeas skriver:

Min krop har aldrig været påvirket af, hvad der sker omkring mig. Min menses har altid været troværdig og kommet til tiden :-|

ja så er det bare at krys finger for det ikke er noget håber på en opdate i aften

Anmeld

11. oktober 2012

M&N

Har ingen forstand på hormonspiral, men krydser for at testen viser det du ønsker dig. 

Anmeld

11. oktober 2012

Rikkeas

lykkekevin skriver:

ja så er det bare at krys finger for det ikke er noget håber på en opdate i aften

Jeg tester nok først imorgen tidlig

Anmeld

11. oktober 2012

Rikkeas

lykkekevin skriver:

Den var negativ.. Heldigvis

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

Rikkeas skriver:

så gælder det bare om at mens skal komme

Anmeld

12. oktober 2012

lykkekevin

Rikkeas skriver:

ok super dejlig for dig og tillykke med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.