Gravid med hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Rikkeas

hansen1 skriver:

Ja sad som den skulle, og lægen kunne ikke forklare hvordan det kunne lade sig gøre

Dybe indåndinger, dybe indåndinger.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

FrkZier

Rikkeas skriver:

Alt er som det plejer at være - min krop er aldrig blevet påvirket af mine omgivelser. Jeg prøver lige.. at undersøge det lidt mere, og hvis den ikke kommer inden 14 dage, så må jeg tage en test. Så er det 2 mdr siden jeg havde det sidst.. 

ja så lyder det lidt besynderligt

hmm.. ja der er vel ikke så meget andet for en at slå koldt vand i blodet og håbe på den dukker op snarligt

Anmeld

11. oktober 2012

Rikkeas

FrkZier skriver:

ja så lyder det lidt besynderligt

hmm.. ja der er vel ikke så meget andet for en at slå koldt vand i blodet og håbe på den dukker op snarligt

sidste månede tænkte jeg ikke rigtig over det - men nu begynder jeg altså at gøre det. Jeg har haft reglmæssigt menses i over et år. (jeg blødte hver dag i 6 mdr efter jeg fik den lavet, så den reglmæssige menses startede først derefter). Så det er fucking wierd det her :-| 

Anmeld

11. oktober 2012

hansen1

Rikkeas skriver:

Dybe indåndinger, dybe indåndinger.. 

MEn som andre har skrevet, det er jo minimale tilfælde det sker ..  

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

Rikkeas skriver:

sidste månede tænkte jeg ikke rigtig over det - men nu begynder jeg altså at gøre det. Jeg har haft reglmæssigt menses i over et år. (jeg blødte hver dag i 6 mdr efter jeg fik den lavet, så den reglmæssige menses startede først derefter). Så det er fucking wierd det her :-| 

hold da op

altså jeg tror personligt ikke jeg ville vente voldsomt længe med at tage den test, også fordi hvis nu du ikke er gravid, er der ingen grund til at gå og være nervøs over det - så heller få det afklaret og så finde ud af en evt. anden årsag til udeblevet mens.

Anmeld

11. oktober 2012

Rikkeas

FrkZier skriver:

hold da op

altså jeg tror personligt ikke jeg ville vente voldsomt længe med at tage den test, også fordi hvis nu du ikke er gravid, er der ingen grund til at gå og være nervøs over det - så heller få det afklaret og så finde ud af en evt. anden årsag til udeblevet mens.

Du har nok ret - jeg kan ligeså godt bare gøre det.. Og så håbe på det bedste.. 

Anmeld

11. oktober 2012

FrkZier

Rikkeas skriver:

Du har nok ret - jeg kan ligeså godt bare gøre det.. Og så håbe på det bedste.. 

jeg vil krydse alt hvad jeg kan

Anmeld

11. oktober 2012

Rikkeas

hansen1 skriver:

MEn som andre har skrevet, det er jo minimale tilfælde det sker ..  

Det er jo det - jeg må hellere købe en test i eftermiddag, for en sikkerheds skyld..

Anmeld

11. oktober 2012

lykkekevin

man behøver ikke have sin mens med spiral

jeg har haft min i snart to år og jeg har aldrig blødt det er helt ok jeg bliver dog undersøgt da vi har det med at gå meget tidlig i overgangs alder men ellers er det helt normalt man kan springe en mens over eller den udbliver helt 

Anmeld

11. oktober 2012

Rikkeas

lykkekevin skriver:

man behøver ikke have sin mens med spiral

jeg har haft min i snart to år og jeg har aldrig blødt det er helt ok jeg bliver dog undersøgt da vi har det med at gå meget tidlig i overgangs alder men ellers er det helt normalt man kan springe en mens over eller den udbliver helt 

Det har den bare ikke gjort en eneste gang overhovedet, og det er det der skaber forvirring - hvis jeg var vant til, at den lige sprang over en gang i mellem, så var alt fint. Men den er altid kommet i større eller mindre grad.. Bare ikke nu i to måneder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.