HopinWishin skriver:
det er også sådan noget jeg er bekymret for....man hører om så mange der er ved kiropraktor....
men laura sover godt om natten... er til gengæld meget vågen om dagen... sover kun små lure og det helst i min arm..
Det kunne godt lyde som vores optakt til helvedet brød løs.. Ida sov igennem, ca. 12 timer hver nat uden mad og sov gerne kun et par lure på omkring 20-30 min ad gangen i løbet af dagen...
Vi gik til kiropraktor, eller det gør vi stadig da vi har et tjek d. 25. men det har sluppet nakken og skulderen indtil videre og hun er blevet så glad igen 
Vores symptomer var at hun ikke spiste det hun skulle og tog derfor ik nok på, hun havde en farvorit side at kigge til, sover uroligt om natten med arme der kørte rundt, sov dårligt i løbet ad dagen, skreg fast hver aften utrøsteligt i 4-5 timer og ville ikke ligge på maven.. SP mærkede flere gange om der skulle være noget skævt, men kunne intet finde, med god grund da intet jo har været skævt men der derimod var tale om muskelspændinger. Ida er født som stjernekigger og har derfor stået forkert i bækkenet og den slags nakkeproblemer ses ofte ved ks-børn og børn der har stået forkert.. Det kan oz forekomme hvis bebs har ligget i samme stilling længe inde i maven før fødslen. Ida ændrede ik stilling de sidste 12 uger og så stod hun som sagt med panden først i bækkenet.
Anmeld