juleaften og familie (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

mere fordi vi kan rigtig godt med dem som par. altså hendes kæreste og min kæreste kan rigtig godt sammen, og så længe det kun er os, plejer der ikke at være så meget.. og de ville ikke holde med hans familie, og ikke med min mor, så vi havde spurgt om de så ville holde med os.. er meget afhængig af at få andre til at have det godt.. at jeg måske glemmer mig selv lidt engang imellem.. elsker hende jo over alt på jorden, det er det der gør at det gør så ondt.

kan sagtens sætte mig ind i det på flere måder. det kan være noget møg gerne at ville ha ens omgivelser har det godt. for man husker aldrig sig selv, og lige pludselig går det altså galt. du skal være velkommen til at skrive privat hvis du har noget mere du gerne vil af med også i andre henseender. det altid rart med en man lige kan læsse lidt af på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe
SussieThyssen skriver:

Stakkels dig.

Jamen ved du hvad.
jeg ville helt sikkert sige til hende, at dit indtryk er, at de slet ikke har lyst til at holde jul med jer, så hvis de hellere vil holde jul det andet sted, så synes du, at de skal gøre det.

Og hvad så om hun bliver sur...det er hun jo åbenbart i forvejen.

Du kunne jo også tage fat i fx din mor/far, hvem af dem du nu har det bedst med, og stille og roligt forklare hvor ked du er af det hele, og bede dem om at tage en snak med hende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

kan sagtens sætte mig ind i det på flere måder. det kan være noget møg gerne at ville ha ens omgivelser har det godt. for man husker aldrig sig selv, og lige pludselig går det altså galt. du skal være velkommen til at skrive privat hvis du har noget mere du gerne vil af med også i andre henseender. det altid rart med en man lige kan læsse lidt af på.

tusinde tak det betyder ufattelig meget

Anmeld

10. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

tusinde tak det betyder ufattelig meget

så lidt. husk at benyt dig af det hvis du får behov

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

så lidt. husk at benyt dig af det hvis du får behov

tak, det vil jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.