hej piger... jeg har lidt af et dilemma jeg lige ville høre jer om..
vi skal holde jul hjemme, og har inviteret min søster og svoger over til jul. de har sagt ja tak, men har gentagne gange vist udtryk for at de hellere ville holde hos noget andet familie . (uden at de siger de direkte, og tror slet ik de selv ligger mærke til det heller)
men nu er kæresten og jeg ved at være godt gale i skallen over det.. for der kommer hele tiden en eller anden lille kommentar til det.. forstår bare ik hvorfor de sagde ja, hvis de ik rigtig gider..
nu ved jeg bare at jeg kommer til at bruge min juleaften på at tænke på om de nu synes det er hyggeligt nok, og om de overhovedet vil være der.. synes satme det er træls!
har i andre prøvet noget lign ?
for gider heller ikke konfrontere min søster med det, da hun tager alting for ´personligt.. hele verden drejer sig om hende. . hvis jeg har et problem, for hun det altid vendt over til at hun nok lige har det værre.. kan ikke engang fortælle min mor eller min far noget godt eller skidt, uden hun skal komme med et eller andet.. var kommet til skade med min arm, og så imens jeg var ved at fortælle hvordan det var sket bryder hun ind og siger at hun havde slået sin hånd, selvom man intet kunne se..
er bare begyndt at holde min mund når vi er ved familie når hun er med, for kan ikke få lov til at dele glæde eller ulykke uden hun skal blande sig.. hun er ældre end mig, men er lige så opmærksomhedskrævende som en 6 årig..
hun bliver snart mor, hvilket jeg selvfølgelig er glad på hendes vegne over.. men frygter når jeg bliver gravid, om jeg heller ikke kan få lov at dele glæden med min familie der, fordi hun så bliver sur og irreteret over at hende og hendes barn ikke får AL opmærksomheden.. et familiemedlem har godt lagt mærke til at jeg bare lukker af når vi er afsted, fordi hende (og min storebror når han er der) har det med at nedgøre mig hvis jeg siger noget eller bare afbryder mig når jeg taler..
hun forventer at jeg gør ALT for hende og bliver skide sur hvis jeg siger nej.. og så får jeg skylden fordi HUN JO HAR DET HÅRDT!
er vi squ andre der også har..
undskyld.. skulle bare ud med det.. det gør mig bare så ked af det..
tak for at i læste med..
Anmeld