Kursus for mænd (tro mig piger, I ER interesserede!) :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Jeg vil virkelig gerne melde manden til kursus - 2,5,7 & 13 , glæder mig til forbedring!

Gad vide om det er "fuld tilfredshed eller pengene tilbage"-kurser? Selvom det nok er lidt vovet at give en sådan garanti..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

M (:

jydeinden skriver:

haha mon der er mere gevinst hvis man gør begge dele ?

og haha den med vasketøjet tager jeg gerne til, for er elendig til det selv, vores vasketøjskurve er altid for små, og så er gulvet bare det nemmere at bruge

Vi er vist efterhåneden en mindre flok, der skal afsted sammen - du skal være hjertelig velkommen! Måske vi snart kan booke et helt kursus?

Anmeld

10. oktober 2012

Finemoar<3

M (: skriver:

Gad vide om det er "fuld tilfredshed eller pengene tilbage"-kurser? Selvom det nok er lidt vovet at give en sådan garanti..

Jeg VIL have fuld tilfredshed, eller DOBBELT pengene tilbage - ingen snyder mig!!

Anmeld

10. oktober 2012

jydeinden

Vi er vist efterhåneden en mindre flok, der skal afsted sammen - du skal være hjertelig velkommen! Måske vi snart kan booke et helt kursus?

haha er nok ikke meget galt

men den med opvasken gad jeg nu også godt at lære, for hold jeg savner en opvaskemaskine ( og jeg er bange for at kurset ikke kan lære mig at finde motivationen til at tage opvasken hver dag )

Anmeld

10. oktober 2012

**Ønskebabyen

Uha, han har en laaaaang vinter foran sig..

Jaaa Han synes ikke det var så sjovt, da jeg læste den op for ham

Anmeld

10. oktober 2012

M (:

Jeg VIL have fuld tilfredshed, eller DOBBELT pengene tilbage - ingen snyder mig!!

Naaa, så må du nok hellere læse det med småt inden du køber katten i sækken

Anmeld

10. oktober 2012

M (:

jydeinden skriver:

haha er nok ikke meget galt

men den med opvasken gad jeg nu også godt at lære, for hold jeg savner en opvaskemaskine ( og jeg er bange for at kurset ikke kan lære mig at finde motivationen til at tage opvasken hver dag )

Jeg tror desværre ikke den hjælper på motivationen til at tage opvasken - jeg tror kun det er til en forståelse af, hvordan opvasken bevæger sig fra stuen til køkkenet!

Anmeld

10. oktober 2012

M (:

**Ønskebabyen skriver:

Jaaa Han synes ikke det var så sjovt, da jeg læste den op for ham

Min kæreste troede først det var helt seriøst (og overvejede det næsten), indtil han læste kursusbeskrivelserne - så grinede han højt, og sagde JEG skulle melde mig til nummer 4.. Dét forstår jeg da ikke han synes jeg har brug for! 

Anmeld

10. oktober 2012

**Ønskebabyen

Min kæreste troede først det var helt seriøst (og overvejede det næsten), indtil han læste kursusbeskrivelserne - så grinede han højt, og sagde JEG skulle melde mig til nummer 4.. Dét forstår jeg da ikke han synes jeg har brug for! 

haha

Den kunne jeg tildels også godt bruge. Vi skiftes lidt til at glemme at rydde op i vores tøj herhjemme. Men sjovt nok rydder jeg altid op efter mig selv og må som oftest også gøre det for kæresten. Han glemmer bare at tage mit når han en enkelt gang tager sit eget

Anmeld

10. oktober 2012

jydeinden

Jeg tror desværre ikke den hjælper på motivationen til at tage opvasken - jeg tror kun det er til en forståelse af, hvordan opvasken bevæger sig fra stuen til køkkenet!

jamen jamen ihhhh.. dét er jo for dårligt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.