Kursus for mænd (tro mig piger, I ER interesserede!) :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

Dustmuz

M (: skriver:

Hahaha, nårh, men tror du nu han kan lære det på den korte periode kurset varer? 

jeg må bekende..
jeg VED allerede at den ikke flyver nogen steder..
hvilket gør den UINTERESSANT..
havde den nu fløjet, SÅ ville den være interessant, og så skulle den nok blive taget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

M (:

Dustmuz skriver:

jeg må bekende..
jeg VED allerede at den ikke flyver nogen steder..
hvilket gør den UINTERESSANT..
havde den nu fløjet, SÅ ville den være interessant, og så skulle den nok blive taget

Man kunne jo blive overrasket?

Anmeld

10. oktober 2012

Frk. Himmelblå

10. oktober 2012

mth1987

Kursus for mænd

VINTERSÆSON 2012. START PÅ UDDANNELSESCENTRET FOR VOKSNE MÆND.

Tilmelding senest den 15. oktober til kursusledelsen.

...
BEMÆRK: PÅ GRUND AF KURSETS SVÆRHEDSGRAD VIL KLASSERNES STØRRELSE VÆRE BEGRÆNSET TIL MAX. 8 DELTAGERE PR. HOLD.

Kursus 1 Sådan fyldes isterningebakken op. Trin for trin med lysbilledshow. Varighed 4 uger, mandag og onsdag, 2 timer pr. gang, start kl. 19.00.

Kursus 2 Toiletpapirrullen, skifter den sig selv? Rundbordsdiskussion. Varighed 2 uger, lørdage kl. 12:00, 2 timer pr. gang.

Kursus 3 Er det muligt at tisse ved hjælp af teknikken: løft toiletsædet - og undgå at sprøjte på gulv, vægge og badekar? Gruppeøvelser. Varighed 4 uger, lørdage kl. 10:00, 2 timer pr. gang.

Kursus 4 Den Fundamentale Forskel mellem vasketøjs kurven og det omgivende gulvareal. Fotovisning og forklarende grafiske indlæg. Mødetid lørdage kl. 14.00, 3 uger.

Kursus 5 Opvasken, kan den lette af sig selv og flyve ned i vasken? Eksempler på Video. Varighed 4 uger, tirsdag og torsdag, 2 timer, start kl. 19.00

Kursus 6 Tab af Identitet - at miste forbindelsen til sin bedre halvdel. Support og støttegrupper. Varighed 4 uger, fredag og søndag kl. 19.00

Kursus 7 At lære at finde tingene - at begynde med at kigge de rigtige steder uden at skulle rode i hele huset, imens man råber... Åbent Forum. Mandag kl. 20:00, 2 timer.

Kursus 8 Omtanke - at bringe sin kone blomster, skader det helbredet? Grafik og lydbånd. Tre aftener; Mandag, onsdag, fredag kl. 19.00-21.00.

Kursus 9 Rigtige mænd søger assistance, når de er fortabte. En virkeligshedstest. Tirsdage kl. 18:00. Sted for afholdelse endnu ikke afklaret.

Kursus 10 Er det genetisk muligt at sidde stille, mens fruen laver en parallelparkering? Kørselssimulator. 4 uger, lørdage kl. 13:00, 2 timer pr. gang.

Kursus 11 At lære at leve - de generelle forskelle mellem Moder og Kone. On-line kursus og rollespil. Tirsdage kl. 19:00, sted for afholdelse endnu ikke afklaret.

Kursus 12 Hvordan man bliver det idéelle indkøbsselskab... Afslappende øvelser, meditation og vejrtrækningsøvelser. Varighed 6 uger, tirsdag og torsdag, start kl. 19:00, 3 timer pr. gang.

Kursus 13 Hvordan man bekæmper "Cerebral Atrofi" (hjernesvind = svigt) At huske fødselsdage, bryllupsdage og andre vigtige datoer, - at ringe når man ved, at man bliver forsinket m.v. Øvelser med elektrochok og hukommelsestræning. Tre aftener; Mandag, onsdag, fredag kl. 19:00, 2 timer pr. gang.

Ved gennemførelsen af et eller flere af ovenstående kurser udstedes diplom til de overlevende.

Vel mødt - Kursusledelsen

Det kursus ku manden min godt bruge

Anmeld

10. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hvor er den god

Anmeld

10. oktober 2012

Dustmuz

Man kunne jo blive overrasket?

Desværre.. har prøvet i så mange år, og den har ALDRIG lettet endnu..

hvilket har gjort den meget kedelig for mig..

på Kurset, prøver de faktisk og snyde os, ved at sætte snore i tallerknerne og få dem til at flyve..
Det giver et ramaskrig første gang det sker, indtil instruktørerne bare siger det var for sjov..
Så falder vi mænd til ro igen, og vores verden bryder ikke sammen

Anmeld

10. oktober 2012

Nettemor

Hahahaha, godt initiativ! 

He´he jeg kunne ikke lade være. Hun besidder nemlig en rigtig god portion humør så hun ville helt sikkert kunne se det meget sjove i det..

Anmeld

10. oktober 2012

M (:

mth1987 skriver:

Det kursus ku manden min godt bruge

Dem alle eller et specifikt?

Anmeld

10. oktober 2012

M (:

Nettemor skriver:

He´he jeg kunne ikke lade være. Hun besidder nemlig en rigtig god portion humør så hun ville helt sikkert kunne se det meget sjove i det..

Haha, nice!  

Anmeld

10. oktober 2012

M (:

Dustmuz skriver:

Desværre.. har prøvet i så mange år, og den har ALDRIG lettet endnu..

hvilket har gjort den meget kedelig for mig..

på Kurset, prøver de faktisk og snyde os, ved at sætte snore i tallerknerne og få dem til at flyve..
Det giver et ramaskrig første gang det sker, indtil instruktørerne bare siger det var for sjov..
Så falder vi mænd til ro igen, og vores verden bryder ikke sammen

Ej, det er da også lidt fusket.. Ærgerligt at måtte gå skuffet hjem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.