Høj puls og lille frisk pletblødning efter ÆO! Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

SussieThyssen

Viventerdig skriver:

Jeg har mange ting i luften for tiden, plus får en masse crione og tabletter osv. Pt. Så det kan self. Også være det .. Øj jeg håber dog det er fordi det har sat sig fast

Vi krydser på livet løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Mit var ikke pletter men reelt blod, og crinonen kan jo også genere slimhinden en hel del! Så det kan også sagtens være det... Ved ikke om alle får en lille blødning, når ægget sætter sig fast...

Jeg håber på det bedste for jer

Tusind tak .. Tror reelt ikke jeg kan sige mere før næste uge

Anmeld

10. oktober 2012

Viventerjer

SussieThyssen skriver:

Vi krydser på livet løs

Mange tak

Anmeld

10. oktober 2012

modesty

Mit råd er: Prøv at slappe af og lade være med at se tegn i alting (jeg ved godt at det er MEGET svært!)

De første tre gange jeg fik lagt æg op, mærkede jeg det ene og det andet - og var ikke gravid. Den fjerde gang mærkede jeg ingenting - og var gravid.

Anmeld

10. oktober 2012

Viventerjer

modesty skriver:

Mit råd er: Prøv at slappe af og lade være med at se tegn i alting (jeg ved godt at det er MEGET svært!)

De første tre gange jeg fik lagt æg op, mærkede jeg det ene og det andet - og var ikke gravid. Den fjerde gang mærkede jeg ingenting - og var gravid.

Det er nemlig svært .. Men har heldigvis en masse ting og tage mig til fremtid testsag

Anmeld

10. oktober 2012

modesty

Viventerdig skriver:

Det er nemlig svært .. Men har heldigvis en masse ting og tage mig til fremtid testsag

Det er godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.