Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hej, det kan jeg ik mindes jeg havede sidste år da jeg fik ivf, er selv igang nu med ivf, skal nok have æg ud næste fredag, håber bestemt at de symptomer du har er fordi det bette æg har sat sig fast, for den er der,
Viventerdig skriver: Hej jeg var idag på wc og da jeg tørede mig var der bitte små pletter på papiret .. Jeg tænker umiddelbart ægget har sat sig fast, men så slår det mig at hvis det var "oppe" fra.. Ville det så ikke ses i udflådden istedet for kun som små friske pletter blod?? Noget andet jeg har mærket det sidste døgn er en meget kraftig puls .. Har ikke talt den men den kan mærkes meget tydeligt i halsen og gennerelt i hovedet .. Søger lidt ivf erfaring .. Har i oplevet lign?? Knus
Hej jeg var idag på wc og da jeg tørede mig var der bitte små pletter på papiret .. Jeg tænker umiddelbart ægget har sat sig fast, men så slår det mig at hvis det var "oppe" fra.. Ville det så ikke ses i udflådden istedet for kun som små friske pletter blod?? Noget andet jeg har mærket det sidste døgn er en meget kraftig puls .. Har ikke talt den men den kan mærkes meget tydeligt i halsen og gennerelt i hovedet .. Søger lidt ivf erfaring .. Har i oplevet lign?? Knus
Mange kvinder får lidt forhøjet puls ved graviditets start, men er du utryg, så kontakt lægen..og det gælder naturligvis også omkring det andet.
KærligstSussie
dina1980 skriver: hej, det kan jeg ik mindes jeg havede sidste år da jeg fik ivf, er selv igang nu med ivf, skal nok have æg ud næste fredag, håber bestemt at de symptomer du har er fordi det bette æg har sat sig fast, for den er der,
SussieThyssen skriver: Mange kvinder får lidt forhøjet puls ved graviditets start, men er du utryg, så kontakt lægen..og det gælder naturligvis også omkring det andet. KærligstSussie
Viventerdig skriver:Hej jeg var idag på wc og da jeg tørede mig var der bitte små pletter på papiret .. Jeg tænker umiddelbart ægget har sat sig fast, men så slår det mig at hvis det var "oppe" fra.. Ville det så ikke ses i udflådden istedet for kun som små friske pletter blod?? Noget andet jeg har mærket det sidste døgn er en meget kraftig puls .. Har ikke talt den men den kan mærkes meget tydeligt i halsen og gennerelt i hovedet .. Søger lidt ivf erfaring .. Har i oplevet lign?? Knus
Viventerdig skriver: Så giv mig endelig høj puls hvis det ender i graviditet .. Jeg syntes bare det underligt jeg er begyndt på det lige pludselig
Så giv mig endelig høj puls hvis det ender i graviditet .. Jeg syntes bare det underligt jeg er begyndt på det lige pludselig
Du kan jo også være lidt stresset.Du får hormoner, gør du ikke?
Hormoner kan også øge pulsen.jeg får fx ekstremt forhøjet puls når jeg får binyrebark hormon ved voldsomt allergiudbrug.
og nogle kvinder får som sagt også lidt forhøjet puls ved graviditetsstart, pga hormonændringer
tarkoflen skriver: Jeg havde helt frisk blod på papiret godt en uge efter æo, jeg fik det to gange en gang fredag aften og en gang lørdag eftermiddag... Så det behøver ikke betyde noget Jeg for at det er ægget der sætter sig fast, og det er derfor Mit var forresten et par gange på papiret mens jeg tørrede mig, beklager lidt klamme detaljer Jeg gik helt i panik, men de søde piger herinde fik mig beroliget
Jeg havde helt frisk blod på papiret godt en uge efter æo, jeg fik det to gange en gang fredag aften og en gang lørdag eftermiddag... Så det behøver ikke betyde noget Jeg for at det er ægget der sætter sig fast, og det er derfor Mit var forresten et par gange på papiret mens jeg tørrede mig, beklager lidt klamme detaljer Jeg gik helt i panik, men de søde piger herinde fik mig beroliget
SussieThyssen skriver: Du kan jo også være lidt stresset.Du får hormoner, gør du ikke? Hormoner kan også øge pulsen.jeg får fx ekstremt forhøjet puls når jeg får binyrebark hormon ved voldsomt allergiudbrug. og nogle kvinder får som sagt også lidt forhøjet puls ved graviditetsstart, pga hormonændringer
Viventerdig skriver:Det er nemlig helt frisk og bittesmå pletter .. Er ikke Nervøs, men mere spændt på om det er fordi jeg evt. Har et lille sår der nede som jeg ikke kan se eller det reelt er fordi ægget har sat sig fast .. Uhh godt nok spændt Det er simpelthen såå rart med nogle gode svar herinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128