Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KTP86 skriver: Tak ^^ 38+5 mener jeg det var Skole ligefrem. Det er sejt gået af dig
Tak ^^ 38+5 mener jeg det var
Skole ligefrem. Det er sejt gået af dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Velkommen tilbage - og tillykke med vægttabet, vildt flot!
KTP86 skriver: Kendt som Shibby i sommeren 2011. Hedder Katherina. Har en søn på snart 7,en på 4 og en på (næsten) 7 måneder ^^ Mine interesser ligger i bagning og i ny kost (har tabt 22+kg indtilvidere). Udover det har jeg en svaghed for tøj,så vil nok holde øjnene åbne hvis nogen skulle sælge noget herinde ^^ Hvis nogen i Farum omegn har en drengecykel i str 7år til salg,så skriv gerne
Kendt som Shibby i sommeren 2011.
Hedder Katherina. Har en søn på snart 7,en på 4 og en på (næsten) 7 måneder ^^ Mine interesser ligger i bagning og i ny kost (har tabt 22+kg indtilvidere). Udover det har jeg en svaghed for tøj,så vil nok holde øjnene åbne hvis nogen skulle sælge noget herinde ^^
Hvis nogen i Farum omegn har en drengecykel i str 7år til salg,så skriv gerne
Velkommen tilbage
SEJT du har tabt dig så meget
Tillykke med bebse
Nemmere at skrive til flere på en gang ^^
Hvor er i søde,tak for lykønskninger med Alexzander! Jeg ligger stadig i den høje ende hvad mit bmi angår,men det går den rigtige vej ^^
Kofoged,jeg er glad for at du ved hvilken vej du skal gå
hej og velkommen tilbage Katherina, håber du har det godt og 7 måneder lige om lidt så er der fuld fart på har selv en der lige er fyldt 1 år der kom 5 uger for tidligt der er også bare fart over feltet
og kæmpe tillykke med det foreløbige vægttab
Tillykke med den lille fyr, som snart ikke er så lille mere Super flot du har tabt dig så meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128