Ny,og så alligevel ikke ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

KTP86

^^= en for for smiley jeg bruger 

Kofoged,Dig husker jeg. Hvordan går det med dig?

Tak for varme hilsner og ros hvad vægttab angår ^^ Hvis i vil kan i læse om det her  http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre/2012/08/34-Katharina-har-tabt-22-kilo.aspx

Den lille "ny" fylder 7 måneder den 12 okt  ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Malli

KTP86 skriver:

Kendt som Shibby i sommeren 2011.

Hedder Katherina. Har en søn på snart 7,en på 4 og en på (næsten) 7 måneder ^^ Mine interesser ligger i bagning og i ny kost (har tabt 22+kg indtilvidere). Udover det har jeg en svaghed for tøj,så vil nok holde øjnene åbne hvis nogen skulle sælge noget herinde ^^

Hvis nogen i Farum omegn har en drengecykel i str 7år til salg,så skriv gerne 

Velkommen tilbage
Jeg har bla et par tråde med tøj til salg, hvis noget kunne friste dig

Ha en skøn aften

Anmeld

10. oktober 2012

An&Jo

velkommen tilbage..

Og tillykke med den lille ny..

Anmeld

10. oktober 2012

Lotus86

Velkommen tilbage, og stort tillykke med vægttab og baby

Anmeld

10. oktober 2012

Kofoed.

KTP86 skriver:

^^= en for for smiley jeg bruger 

Kofoged,Dig husker jeg. Hvordan går det med dig?

Tak for varme hilsner og ros hvad vægttab angår ^^ Hvis i vil kan i læse om det her  http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre/2012/08/34-Katharina-har-tabt-22-kilo.aspx

Den lille "ny" fylder 7 måneder den 12 okt  ^^

Der er sket mange ting det sidste år, men tror alt er godt nu, hvor jeg desværre er blevet enlig og har fået konstateret borderline.. Der er sket meget og det vil glæde mig at høre, hvad der er sket med dig og graviditeten.

Anmeld

10. oktober 2012

KTP86

Der er sket mange ting det sidste år, men tror alt er godt nu, hvor jeg desværre er blevet enlig og har fået konstateret borderline.. Der er sket meget og det vil glæde mig at høre, hvad der er sket med dig og graviditeten.

Man kan godt have det godt selvom man er enlig og lever med en diagnose ^^ Jeg håber at du trods din modgang,og omg du har haft meget modgang,er kommet et par skridt videre ^^ Graviditeten endte med en dreng der kom til verden 12 marts på Hillerød syghus  Han fik navnet Alexzander og fylder 7 mdr den 12/10 

Anmeld

10. oktober 2012

Kofoed.

KTP86 skriver:

Man kan godt have det godt selvom man er enlig og lever med en diagnose ^^ Jeg håber at du trods din modgang,og omg du har haft meget modgang,er kommet et par skridt videre ^^ Graviditeten endte med en dreng der kom til verden 12 marts på Hillerød syghus  Han fik navnet Alexzander og fylder 7 mdr den 12/10 

Ih nårh, og sødt navn kunne læse han kom lidt før termin

Selvfølgelig kan man have det godt, men det har været hårdt. Er kommet længere og er nu kvart færdig med min skole, så jeg er på vej videre..

Anmeld

10. oktober 2012

KTP86

Kofoed. skriver:

Ih nårh, og sødt navn kunne læse han kom lidt før termin

Selvfølgelig kan man have det godt, men det har været hårdt. Er kommet længere og er nu kvart færdig med min skole, så jeg er på vej videre..

Tak ^^ 38+5 mener jeg det var 

Skole ligefrem. Det er sejt gået af dig 

Anmeld

10. oktober 2012

metski83

KTP86 skriver:

Kendt som Shibby i sommeren 2011.

Hedder Katherina. Har en søn på snart 7,en på 4 og en på (næsten) 7 måneder ^^ Mine interesser ligger i bagning og i ny kost (har tabt 22+kg indtilvidere). Udover det har jeg en svaghed for tøj,så vil nok holde øjnene åbne hvis nogen skulle sælge noget herinde ^^

Hvis nogen i Farum omegn har en drengecykel i str 7år til salg,så skriv gerne 

Velkommen tilbage 

Anmeld

10. oktober 2012

KTP86

metski83 skriver:

Velkommen tilbage 

Tak ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.