Åh jeg aner ikke hvad jeg skal stille op 
Oscar er virkelig slem efter lillebrors ankomst ..
Jeg har tidligere lavet en tråd hvor jeg beskriver ham ret godt , altså han slår og bider og river osv.. Og det foregik KUN herhjemme ..
MEN , nu gør han det også nede i Dp 
Han har revet den anden dreng i Dp i hele hovedet .. Og det er sket op til flere gange .
Min Dp-mor går på 3 ugers ferie fra uge 42 , hvor Oscar skal i gæstepleje , og den anden dreng som er i Dp'en , blir holdt hjemme indtil efter hendes ferie .. Hans forældre vil simpelthen ikke ha han kommer i Dp når Oscar er sådan ved ham , hvilket er helt forståeligt !!
Så , nu er Oscar alene i Dp'en . 
Syns det er synd for den anden dreng og hans forældre , og føler egentlig lidt det burde være mig der tog Oscar ud , for det er jo ikke deres skyld . Det værste er , at Oscar ikke gør det i skjul overfor Dp'moren .. Hun kan sidde lige ved siden af og så kan han sidde og slå ham osv. 
Det har stået på i lidt over en uge nu , og i starten sagde hun , at sådan var drenge bare når de kom i den alder , også fordi han ikke har et så godt sprog endnu til at formulerer sig .
Oscar er ikke sådan overfor andre børn . KUN dernede . Dog er han stadig streng herhjemme , men det har aftaget lidt ved at sætte ham ned og gå og ignorerer ham når han har gjort det .
Burde det være mig der tog Oscar ud , og indformerer de andre forældre om det , eller skal jeg bare se tiden an ? Dp-moren siger hun vil arbejde med ham nu hvor det kun er de 2 .. Men hvis de skal andre steder vil hun ADVARER dem mod ham .. Det syns jeg bare virker så voldsomt ..
Han plejer jo ellers at være sådan en god og kærlig dreng . Nu har han pludselig forvandlet sig til det helt modsatte 

Anmeld