så træt.. forstår det ikke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Tænker også efterår og evt. vitaminmangel...

Og skriver som et PS:

Da min datter var 6 mdr testede jeg positiv på en graviditetstest... Synes bare lige, det var en god historie på sådan en grå onsdag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Madam Blå

Sujan skriver:

Min datter er 6 mdr. Og siden hun blev født har jeg haft okay overskud til at få ordnet alle de daglige ting, hygge og lege med hende. Gå ture, lave mad og alt det der. Men de sidste 14 dage er jeg bare blevet mere og mere træt.. har helt svært ved at hænge sammen..
Min datter sover igennem og jeg får også fin nattesøvn. Spiser som nan skal o.s.v.
Jeg ammer stadig.

Er der nogle andre der oplever denne træthed? Er det vejret evt. ??
Er i hvert fald hårdt og når ikke så meget i løbet af dagen.

Sådan havde jeg det også.. Men jeg var/er kørt træt i at gå hjemme. Elsker at hygge om min datter, men blev virkelig træt og uoplagt af, at ikke have en rytme, og noget, vi skulle. Jeg mangler noget socialt samvær, som ikke kun drejer sig om babyer.

Jeg har ikke været ved lægen, for tror ikke jeg mangler nogle vitaminer. Jeg er bare træt af at gå hjemme og gøre rent, rydde op og lave mad. Dag ud og dag ind.

Anmeld

10. oktober 2012

Sujan

Frk. Himmelblå skriver:

Tænker også efterår og evt. vitaminmangel...

Og skriver som et PS:

Da min datter var 6 mdr testede jeg positiv på en graviditetstest... Synes bare lige, det var en god historie på sådan en grå onsdag... 

Tog en test i dag, men der var ingenting. Var også ved at tro det kunne være det, da jeg har haft mens de sidste 3 mdr. Men denne gang er det så ikke kommet.

Anmeld

10. oktober 2012

Sujan

Madam Blå skriver:

Sådan havde jeg det også.. Men jeg var/er kørt træt i at gå hjemme. Elsker at hygge om min datter, men blev virkelig træt og uoplagt af, at ikke have en rytme, og noget, vi skulle. Jeg mangler noget socialt samvær, som ikke kun drejer sig om babyer.

Jeg har ikke været ved lægen, for tror ikke jeg mangler nogle vitaminer. Jeg er bare træt af at gå hjemme og gøre rent, rydde op og lave mad. Dag ud og dag ind.

Ja kan godt være det også er det... Hver dag, oprydning, handle, madlavning o.s.v... Er ved at køre træt i det... Men samtidig synes jeg også bare vi har så travlt.
Men forstår virkelig hvad du mener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.