han bider!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Mussen2

Altså jeg havde besluttet han skulle have flaske om aftenen pga. Min mand så kunne putte og jeg kunne putte den store.

De første mange aftner endte i gråd og han ville ikke have den, jeg prøvede indtil jeg synes det var forsvarligt og så fik han babsen. Sådan forgik det nogle aftner.
Så drak han måske 100 ml og blev ked og ville ikke have mere, så fik han babs for resten. Om dagen prøvede jeg flere gange at give han en flaske med vand. Han fik stadig hans babs/mad om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

baby012

min datter valgte mig fra da hun var 6 måneder, hun er 8 måneder og har fire tænder, hun bider i alt  

kan slet ikke forestille mig At amme når der er tænder, AV! Kæmpe respekt og  For jer som bliver ved  

men bliver det helt galt er der vel de der dutter man kan putte på brystvorten? Ellers kan jeg kun komme på en anden løsning, og det er et ammestop  

tænker lidt i den alder er mælk vel ikke nok til at dække sulten ? Mon datter får da kun en flaske om dagen, ellers rugbrød, grød, og det vi andre nu spiser .. 

Håbet du gør hvad der passer bedst til jer uanset hvad andre mener men husk, det er ikke værd at få brystet tygget i stykker af ren stædighed over amning 

Anmeld

10. oktober 2012

_-Kathrine-_

RikkeRasmussen skriver:

Dumme stavekontrol ;-)

Men jeg kunne også godt finde på at stoppe amningen, men er bare umuligt når han ikke vil tage flaske

Har prøvet det du beskriver, men lige lidt hjælper det! :-(

Vil han tage mme af kop?
Villads nægtede også flaske og vi havde 4 dage hvor han fik mme af kop hvor vi hver aften tilbød flasken(mest far, for jeg lugtede af mælk) og pludselig en aften tog han den! Lykke :-)

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Åh føler med dig!

Jeg stoppede med at amme min søn da han var 10 mdr. gammel simpelthen fordi han bed mig gang på gang og det var ulideligt!!

Jeg gav ham jo grød, mad mm. og han ville heller ikke tage flaske derfor drak han af alm. glas.

Anmeld

10. oktober 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
min søn havde også den periode der, hvor han bed under amningen.

Hver gang han bed tog jeg brystet fra ham og satte ham ned på gulvet, hvorefter han blev ked, og selvfølgelig ville op igen og ammes, så fik han lov og bed han igen blev han sat ned, det forstod han meget hurtigt!

Han fik sin første tand 5 måneder gammel og har aldrig mærket noget til det, hvis jeg har kunne mærke det, har det været fordi han har det været pga. amme stillingen eller hans underlæbe som ikke sad rigtigt, han er faktisk stadig tilbøjelig til at krænge underlæben ind i munden, som altså kommer til at give et sug på en meget ubehagelig måde, så nogen gange hjælper det altså virkelig lige at rette på amme stillingen eller hans underlæbe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.