han bider!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Babydreams

Mim søn på snart 8 mdr, har fået tænder, 3 stk, det er selvfølgelig super godt at de kommer frem, men f**k det gør ondt når jeg ammer!

Den er sten sikker hver gang han bliver lagt til så bider han, har fra start af kun ammet ham fra min venstre bryst, da mit højtryksrenser simpelthen ingen mælk har produceret, men jeg har kunnet fuld amme ham..

Før hen, nød jeg når jeg skulle amme, men nu er det et smerte helvedesild, det er bare noget der skal overståes, og min tænke er, at jeg simpelthen vil stoppe med det, fordi jeg ved ikke hvordan jeg får ham til at holde op med at bide - har prøvet at puste ham i hovedet, hvilket han syntes var sjov har prøvet at sige av i et bestemt tone leje, det bliver han heller ikke påvirket af. Hvad mere kan jeg prøve?

Mit andet problem er, at han slet ikke gider tage imod en flaske, vi har prøvet adskillige, hvad så?

Håber på svar - det her er ulideligt
På forhånd tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Babydreams

Ikke højtryksrenser men højre bryst ;-)

Anmeld

9. oktober 2012

Mussen2

Højtryksrenser ha ha ha ha ha ha ha kæft den var god

Jeg har samme problem, samme alder og han er loge begyndt at bide, jeg tror dog jeg råbte så højt av! At han var nær død af skræk, han begyndte at græde! Måske det har forskrækket ham, for han har ikke gjort det i dag

Jeg lægger ham også kun til når han virkelig er tørstig/sulten og koncentreret. Før kunne jeg godt finde på at finde brystet frem for at få ham til at falde til ro, hvis han var lidt oppe at køre. Men så var det gerne han bed mig

Ðet gør bare så ondt!

Anmeld

9. oktober 2012

Babydreams

Mussen2 skriver:

Højtryksrenser ha ha ha ha ha ha ha kæft den var god

Jeg har samme problem, samme alder og han er loge begyndt at bide, jeg tror dog jeg råbte så højt av! At han var nær død af skræk, han begyndte at græde! Måske det har forskrækket ham, for han har ikke gjort det i dag

Jeg lægger ham også kun til når han virkelig er tørstig/sulten og koncentreret. Før kunne jeg godt finde på at finde brystet frem for at få ham til at falde til ro, hvis han var lidt oppe at køre. Men så var det gerne han bed mig

Ðet gør bare så ondt!

Hihi.. de her smartphone er sku ikke altid lige smarte ;-)

Syntes også bare at jeg kun ligger ham til når det virkelig er, idag har jeg kun ammet 2 gange, tidlig morgen, og inden han skulle sove, og tænker når klokken er 6 og han intet har fået i 11 timer, så han sulten, men bides skal jeg alligevel!

Selv efter jeg også nærmeste "råbte" av, gjorde han det igen.. puha, den amning tager snart livet af mig ;-)

Anmeld

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Haha... Højtryksrenser elsker stavekontrol

Det gik desværre sådan for os at han kun bed mig 2 gange og så stoppede det amning, efter 7 måneder.
Jeg ku slet ikke ha det!!
Blev også rådet til at råbe højt AV og fjerne ham med det samme, så måske det var et forsøg værd??

Anmeld

9. oktober 2012

Mussen2

RikkeRasmussen skriver:

Hihi.. de her smartphone er sku ikke altid lige smarte ;-)

Syntes også bare at jeg kun ligger ham til når det virkelig er, idag har jeg kun ammet 2 gange, tidlig morgen, og inden han skulle sove, og tænker når klokken er 6 og han intet har fået i 11 timer, så han sulten, men bides skal jeg alligevel!

Selv efter jeg også nærmeste "råbte" av, gjorde han det igen.. puha, den amning tager snart livet af mig ;-)

Åh føler virkelig med dig, ingen gode råd fra mig
Min bettemand ville ikke tage flasken, indtil jeg insisterede hver dag i en uge! Så lykkedes det.

Prøv evt. At vend ham til en flaske med vand i løbet af dagen. Evt. Lidt sukkervand hvis han virkelig skal fristes....

Anmeld

9. oktober 2012

Mussen2

Orv lige en sidste ting. Jeg er begyndt at stimulerer nedløbsrefleksen, så det løber til inden jeg lægger min søn til, så skal han ikke gumle så lang tid inden han får mælk.

Anmeld

9. oktober 2012

Babydreams

_-Kathrine-_ skriver:

Haha... Højtryksrenser elsker stavekontrol

Det gik desværre sådan for os at han kun bed mig 2 gange og så stoppede det amning, efter 7 måneder.
Jeg ku slet ikke ha det!!
Blev også rådet til at råbe højt AV og fjerne ham med det samme, så måske det var et forsøg værd??

Dumme stavekontrol ;-)

Men jeg kunne også godt finde på at stoppe amningen, men er bare umuligt når han ikke vil tage flaske

Har prøvet det du beskriver, men lige lidt hjælper det! :-(

Anmeld

9. oktober 2012

Babydreams

Mussen2 skriver:

Orv lige en sidste ting. Jeg er begyndt at stimulerer nedløbsrefleksen, så det løber til inden jeg lægger min søn til, så skal han ikke gumle så lang tid inden han får mælk.

Det prøvede jeg faktisk også her til aften , efter han havde bidt mig, også var der ingenting, men det da også super øv at skal gøre det hver gang han skal ammes

Det med flasken, var det bare en du tilbød hele tiden i løbet af en dag, også slet ikke ammede ham, eller hvordan?

Anmeld

9. oktober 2012

RiUL

Må også lige grine - højtryksrenser

Nåmen min søn bed også i den alder, jeg pustede ham i ansigtet når han gjorde det, for så slap han brystet istedet for at hive

Nu er han mere bevidst, og når han bider mig under amning er han godt klar over at det ikke er okay - men som den ballademager han er, griner han når han gør det Men så vipper jeg ham bare af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.