Når børn ikke behøver middagsluren mere.....men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Super, men har du fundet det et sted?

Syntes nemli ik jeg kan finde noget om det i Dp brochuren vi i sin tid fik,,,

Jeg har både selv været i praktik i en dagpleje, og min søns dagpleje har jeg snakket med omkring det.

Tror ikke det decideret står nogle steder, men ring evt til Dagplejekontoret eller område lederen. Hun ved det med sikkerhed. Ved ikke om det er de samme regler i alle kommuner, men det går jeg ud fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg har både selv været i praktik i en dagpleje, og min søns dagpleje har jeg snakket med omkring det.

Tror ikke det decideret står nogle steder, men ring evt til Dagplejekontoret eller område lederen. Hun ved det med sikkerhed. Ved ikke om det er de samme regler i alle kommuner, men det går jeg ud fra.

Anmeld

9. oktober 2012

Benjamins'mor

Jeg ved ikke hvad din dagpleje gør, men min dagpleje sidder og spiser samtidig med børnene.

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg ved ikke hvad din dagpleje gør, men min dagpleje sidder og spiser samtidig med børnene.

Det gør vores også, tror jeg da.... Kommer faktisk i tvivl

Anmeld

9. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

De stadig går i DP?

Min dreng på 2,5 behøver ikke længere hans middagslur, men kunne ligesom idag ved en snak med DP fornemme, at det ikke rigtig passede hende, at han ikke sover til middag mere - hvis han sover bare 1 time til middag, er han krop umulig at få til at sove om aften, og falder tit og ofte først i søvn efter 22 og vågner mange gange i løbet af natten

MEN hvis han ikke sover til middag, sover han inden 20 og vågner kun et par gange om natten

MEN MEN MEN, hvordan siger man li til sin DP'er, at han IKKE skal sove til middag mere?

Jeg fratager mig jo hendes "pause".... Hvilket så får mig til at tænke, får de løn for en HEL arbejdsdag eller betaler de selv pauserne?

Som dp kan man jo aldrig helt være på den sikre side da børn jo ikk har en soveknap (desværre nogen gange ....) så det er jo en slags risiko de tager ved jobbet. Og hun skal vel heller ikk bestemme hvad dit barn skal når det er sådanne ting !!! 

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Som dp kan man jo aldrig helt være på den sikre side da børn jo ikk har en soveknap (desværre nogen gange ....) så det er jo en slags risiko de tager ved jobbet. Og hun skal vel heller ikk bestemme hvad dit barn skal når det er sådanne ting !!! 

Det er også det jeg tænker, altså "det ska hun ik bestemme", men tænker bare på, hvordan kan man egentlig være sikker...

Men nupper li en snak med hende imorgen og håber på forståelse, han har aldrig været et sovebarn, og det ved hun, så håber hun godt er klar over det

Anmeld

9. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis dit barn kan sove til middag har det vel stadig brug for det og årsagen til hans soverytme er ændret må findes et andet sted

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvis dit barn kan sove til middag har det vel stadig brug for det og årsagen til hans soverytme er ændret må findes et andet sted

Der tror jeg ik jeg er enig med dig, for hvis han sover 1 time til middag, blir kl. 22+ hver aften inden han sover (blir puttet samme tid hver aften), hvis han ikke sover, falder han i søvn inden kl er 19.45

Og han sover MAX 1 time til middag, vågner af sig selv, og er FRISK

- og vi er aktive og ude hele dagen, også de dage han er i DP er vi ude indtil vi skal spise aftensmad, så det ik fordi han sidder på hans flade og ik lafer noget, vi fiser rundt...

Anmeld

9. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Der tror jeg ik jeg er enig med dig, for hvis han sover 1 time til middag, blir kl. 22+ hver aften inden han sover (blir puttet samme tid hver aften), hvis han ikke sover, falder han i søvn inden kl er 19.45

Og han sover MAX 1 time til middag, vågner af sig selv, og er FRISK

- og vi er aktive og ude hele dagen, også de dage han er i DP er vi ude indtil vi skal spise aftensmad, så det ik fordi han sidder på hans flade og ik lafer noget, vi fiser rundt...

jeg tror bare at jeg har svært ved at se at sådan en lille lur, kan ændre så meget. Men du ved det jo bedst og det må DP agere ud fra.

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

jeg tror bare at jeg har svært ved at se at sådan en lille lur, kan ændre så meget. Men du ved det jo bedst og det må DP agere ud fra.

det er fakta - det er afprøvet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.