Når børn ikke behøver middagsluren mere.....men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Anonym trådstarter

De stadig går i DP?

Min dreng på 2,5 behøver ikke længere hans middagslur, men kunne ligesom idag ved en snak med DP fornemme, at det ikke rigtig passede hende, at han ikke sover til middag mere - hvis han sover bare 1 time til middag, er han krop umulig at få til at sove om aften, og falder tit og ofte først i søvn efter 22 og vågner mange gange i løbet af natten

MEN hvis han ikke sover til middag, sover han inden 20 og vågner kun et par gange om natten

MEN MEN MEN, hvordan siger man li til sin DP'er, at han IKKE skal sove til middag mere?

Jeg fratager mig jo hendes "pause".... Hvilket så får mig til at tænke, får de løn for en HEL arbejdsdag eller betaler de selv pauserne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

De stadig går i DP?

Min dreng på 2,5 behøver ikke længere hans middagslur, men kunne ligesom idag ved en snak med DP fornemme, at det ikke rigtig passede hende, at han ikke sover til middag mere - hvis han sover bare 1 time til middag, er han krop umulig at få til at sove om aften, og falder tit og ofte først i søvn efter 22 og vågner mange gange i løbet af natten

MEN hvis han ikke sover til middag, sover han inden 20 og vågner kun et par gange om natten

MEN MEN MEN, hvordan siger man li til sin DP'er, at han IKKE skal sove til middag mere?

Jeg fratager mig jo hendes "pause".... Hvilket så får mig til at tænke, får de løn for en HEL arbejdsdag eller betaler de selv pauserne?

hmmm ...

mener nu altså det er vilkårene ved at være dp til børn i den alder ... nogle børn sover nogle dage ikke til middag ... nogle gør det hver dag .. nogle gør det aldrig ...

Serina er nået alderen hvor hun har brug for pausen men ikke nødvendigvis kan sove ... hun bliver puttet i et rum for sig selv med sin sut, sit sovedyr og en stak bøger ... men hun går så også i børnehave

Anmeld

9. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

DP skal ikke bestemme om dit barn skal sove.

Vi havde de samme sove problemer med vores datter da hun var 2 år og 9 mdr, men efter at hun droppede luren kunne hun sove igen om aften. Hun gik i vs på det tidspunkt og det var ikke noget problem.

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Okay, tænkte jeg li ville have "reglerne" på plads inden jeg bevægede mig ud hvor jeg muligvis ik ku bunde - men vil prøve at snakke med hende imorgen, mange tak

Anmeld

9. oktober 2012

TeamRocket

Vi har sagt det samme en trillion gange- men der er bare ikke noget at gøre, HAN SKAL SOVE så hun kan få sin pause og så må vi bare sende ham ud og løbe en tur så han kan være træt nok om natten eller vække ham tidligere, hvilket vil sige kl 05 om morgenen Jeg overvejer at klage.

Anmeld

9. oktober 2012

klmf

TeamRocket skriver:

Vi har sagt det samme en trillion gange- men der er bare ikke noget at gøre, HAN SKAL SOVE så hun kan få sin pause og så må vi bare sende ham ud og løbe en tur så han kan være træt nok om natten eller vække ham tidligere, hvilket vil sige kl 05 om morgenen Jeg overvejer at klage.

Ej seriøst?? Den ville jeg godt nok vende med dagplejepædagogen, det kan da ikke være rigtigt at dp skal bestemme det??

Anmeld

9. oktober 2012

birthee

Min søn stoppede med at sove middagslur ca. 4 mdr. før børnehave... Han fik så en bog og en bamse han kunne ligge og hygge med - nogle gange faldt han i søvn (de dage han havde brug for det - og var okay at få i seng om aftenen)... Andre dage kiggede han bare i hans bog og fortalte historie for bamsen...

Hjemme hos min mor, der er dagplejer, der får de også en bog med på madrassen og skal hvile sig... det foregår i  legeværelset, og døren bliver lukket så der er ro, både for min mor og barnet...

Anmeld

9. oktober 2012

Elling <3<3

Jeg er enig med de andre. 

Hvis dit barn ikke har brug for middagsluren mere. Hvilket der jo tydeligvis ikke er behov for, ud fra det du beskriver, så skal han da ikke tvinges til at sove. 

håber i finder en løsning med jeres dagpleje mor. 

Anmeld

9. oktober 2012

Benjamins'mor

De får løn for en hel dag.
De har ikke "ret" til pause, men de har den, når børnene sover, men hvis børnene ikke kan sove eller ikke sover til middag mere så har hun i realiteten ikke pause, og hun må ikke putte dit barn bare for hun kan holde pause selvom barnet ikke sover.

Lidt indviklet, håber det er til at forstå.

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

De får løn for en hel dag.
De har ikke "ret" til pause, men de har den, når børnene sover, men hvis børnene ikke kan sove eller ikke sover til middag mere så har hun i realiteten ikke pause, og hun må ikke putte dit barn bare for hun kan holde pause selvom barnet ikke sover.

Lidt indviklet, håber det er til at forstå.

Super, men har du fundet det et sted?

Syntes nemli ik jeg kan finde noget om det i Dp brochuren vi i sin tid fik,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.