Jeg tror lærerne står på posterne = de deltager skam! Men ikke i selve bevægelsen mellem posterne, hvilket jeg ikke ser noget som helst galt i!
Dengang jeg gik i skole (og jeg er altså kun fra '82!) havde vi også disse løb - vi syntes det var sjovt, afvekslende og spændende.
Lærerne stod på posterne og stillede spørgsmål/holdte øje med der ikke var snyd + rundt omkring på ruten og sørge for man ikke for vild.
Jeg kan virkelig ikke forstå nutidens forældre der ikke støtter op om sådan et projekt??
Det er jo AKTIV læring, jeg tør vædde på posterne indeholdt noget relevant læring og så er der motionen, fællesskabet, og den friske luft.
Sidstnævnte og motionen er nok fæle ord i nutiden - ungerne skal helst være så stille som muligt og forstyrre så lidt som muligt, så hvis de gider mure sig inde på værelset med pc, ipad osv. eller tv *ironi kan forekomme*
Jeg er SÅ glad for at have 2 skønne unger som sætter pris på udelivet uden at være fanatikere, som godt ved hvad pc og fjernsyn er, men som ser max 6timer heraf om ugen og som regel mindre.
UD med ungerne og LAV noget aktivt! så herfra er der kun 100% thumps up til trådstarter og andre lærere der prøver at få børnene igang! (y)
Anmeld