Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Storms-Mor skriver: hej velkommen til - alle er velkommen herinde - held og lykke med det nye kapitelt i dit/jeres liv
hej velkommen til - alle er velkommen herinde - held og lykke med det nye kapitelt i dit/jeres liv
Mange tak Og tak, det er dejligt endelig at bo sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Hejsa og velkommen til Der er skam OGSÅ plads til dem uden børn, til dem der ingen vil ha' men alligevel holder af dem, til dem der måske engang vil have, som der også er plads til os, der egentligt forlængst er over småbørn (nå ja, men måske er nået til børnebørnene) det er bare at deltage i fællesskabet.Somme tider går bølgerne lidt højt, men når det virkeligt gælder så stikker vi sammen som bolledej Folks omsorg for hinanden er utroligt rørende, og det er det, der gør b.dk til verdens hyggeligste site. KærligstSussie
Hejsa og velkommen til
Der er skam OGSÅ plads til dem uden børn, til dem der ingen vil ha' men alligevel holder af dem, til dem der måske engang vil have, som der også er plads til os, der egentligt forlængst er over småbørn (nå ja, men måske er nået til børnebørnene) det er bare at deltage i fællesskabet.Somme tider går bølgerne lidt højt, men når det virkeligt gælder så stikker vi sammen som bolledej Folks omsorg for hinanden er utroligt rørende, og det er det, der gør b.dk til verdens hyggeligste site.
KærligstSussie
Hej og mange tak
Det lyder dejligt, ja kan se hvordan folk holder af hinanden, det er rørende Glæder mig til at blive en del af dette skønne forum
Kærligst Ann
Faith skriver: Velkommen til
Velkommen til
Mange tak
An&Jo skriver: Velkommen til.. Er helt sikker på at du ikke er den eneste der har oprettet profil herinde af bare skrukhed, det har vi set flere eksempler på.. Men der er skam plads til alle herinde uanset om man er mand eller kvinde, har børn eller ikke har børn..
Velkommen til.. Er helt sikker på at du ikke er den eneste der har oprettet profil herinde af bare skrukhed, det har vi set flere eksempler på.. Men der er skam plads til alle herinde uanset om man er mand eller kvinde, har børn eller ikke har børn..
Det er dejligt at høre, og at jeg ik er den eneste, skønt
nilletøz skriver: Velkommen til.. Håber du bliver glad for siden..
Velkommen til..
Håber du bliver glad for siden..
Mange tak, er jeg sikker på at jeg bliver
FrkZier skriver: velkommen til er sikker på du nok skal blive rigtig glad for at være herinde, det er en fantastisk sideog jeg synes altså ikke du er spor fjollet fordi du har oprettet en profil herinde
velkommen til er sikker på du nok skal blive rigtig glad for at være herinde, det er en fantastisk sideog jeg synes altså ikke du er spor fjollet fordi du har oprettet en profil herinde
Mange tak Og tak, det er dejligt at høre
Tusind tak for den varme velkomst
Er sikker på at jeg bliver glad for denne skønne side og alle jer
Er glad for at jeg kan dele min skrukhed med nogle der forstår mig
Igen mange tak for velkomsten
til jer alle
AnnL skriver: Hej og mange tak Det lyder dejligt, ja kan se hvordan folk holder af hinanden, det er rørende Glæder mig til at blive en del af dette skønne forum Kærligst Ann
Velkommen til siden
SecretMe skriver: Velkommen til siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128