Hej ladies :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

An&Jo

Velkommen til..

Er helt sikker på at du ikke er den eneste der har oprettet profil herinde af bare skrukhed, det har vi set flere eksempler på.. Men der er skam plads til alle herinde uanset om man er mand eller kvinde, har børn eller ikke har børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

nilletøz

Velkommen til..

Håber du bliver glad for siden.. 

Anmeld

9. oktober 2012

miig1989

AnnL skriver:

Hej ladies

Ville da også lige præsenterer mig

Jeg er 25 år, bor sammen med min kæreste på 26 år, vi har været sammen i 6 dejlige år  

Jeg er flyttet over til ham i Kbh, så ville da være hyggeligt at snakke med nogle piger herfra  (men selvfølgelig alle )

Føler mig lidt tosset over at have oprettet en profil  Vi har ikke børn endnu, men ønsker vi en dag, men det er ik lige planlagt

Men er ret så skruk, eller babynykker  Derfor oprettede jeg en profil, er nok lidt tosset, men synes det er hyggeligt

I skal endelig spørge, hvis der er noget I vil vide

fra Ann

Velkommen !

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

AnnL skriver:

Hej ladies

Ville da også lige præsenterer mig

Jeg er 25 år, bor sammen med min kæreste på 26 år, vi har været sammen i 6 dejlige år  

Jeg er flyttet over til ham i Kbh, så ville da være hyggeligt at snakke med nogle piger herfra  (men selvfølgelig alle )

Føler mig lidt tosset over at have oprettet en profil  Vi har ikke børn endnu, men ønsker vi en dag, men det er ik lige planlagt

Men er ret så skruk, eller babynykker  Derfor oprettede jeg en profil, er nok lidt tosset, men synes det er hyggeligt

I skal endelig spørge, hvis der er noget I vil vide

fra Ann

velkommen til
er sikker på du nok skal blive rigtig glad for at være herinde, det er en fantastisk side
og jeg synes altså ikke du er spor fjollet fordi du har oprettet en profil herinde

Anmeld

9. oktober 2012

Babydrøm

babymus77 skriver:

Stort velkommen;-) Håber du får mange gode timer herinde:-) kram Anne 

Mange tak, er jeg sikker på at jeg gør  Kram Ann

Anmeld

9. oktober 2012

Babydrøm

TaAsJu skriver:

Velkomme til

Mange tak  

Anmeld

9. oktober 2012

Babydrøm

Dinsen skriver:

Velkommen til 

Mange tak

Anmeld

9. oktober 2012

Babydrøm

LMX skriver:

Velkommen!

Mange tak!  

Anmeld

9. oktober 2012

Babydrøm

M (: skriver:

Velkommen til - og du er ikke den eneste, der har oprettet en profil af skrukhed

Mange tak  Det er jeg glad for at høre

Anmeld

9. oktober 2012

Babydrøm

rikkeregnbue skriver:

Velkommen, og tro mig - man bliver kun mere skruk af at se alle de skønne bebser herinde! 

Mange tak  Ja det kan jeg forstille mig  knap så godt he he  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.