Hvor meget laver i sammen med jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

TaAsJu

Min mand er i søværnet så han er ude 8 uger og hjemme i 8 uger.. Når han så er hjemme laver vi altid en stor ting med ungerne.. Sidst han var hjemme var vi i Fårup sommer land.. Når han kommer hjem igen skal vi i Tivoli i Kbh. Men ellers går vi begge meget op i vores den ældstes sport og de to små elsker og være med da det er udendørs!! Vi ligger stor vægt på at være sammen Som familie når han er hjemme. Båede med resten af familien og med vennerne.. Men vi bruger altså også tid på os selv.. Så man ikke glemmer kærligheden.. Men jeg gider ikke have ham med når jeg hygger med veninderne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Finemoar<3

Vi sover sammen..

Anmeld

8. oktober 2012

baby012

Alt  

vi går i klasse sammen, så vi deler også alt det praktiske, og han er med til alle mine aftaler osv. Han træner fire gange om ugen, Og der er han og jeg så fra hinanden i den halvanden time det er nærmest eneste alene tid hver for sig <3 

Anmeld

8. oktober 2012

TeamRocket

Vi laver mad sammen. Hygger med ungerne sammen, rydder op sammen. Ser film, snakker, nusser, besøger familie, køber ind, går ture osv osv det er gerne dagligt- vi er ikke specielt gode til ikke at være sammen :-P vi har det alt for hyggeligt. Vi skal også snart på shopping med vores store datter, sammen, og vi elsker det. Vi skriver også altid sammen når den ene ikke er hjemme :-P lidt småforelskede må man vel gerne være efter 7 år <3

Anmeld

9. oktober 2012

Moar2011

/kæreste. 
//hvor meget laver i sammen som familie, hvor manden/kæresten altså også er med?

:-)

Nårrh han ikke arbejder - laur vi alt hvad vi kan sammen som en familie

Feks. familie besøg, shopping, ude og spise, biffen, hygger med vores søn sammen, legeland, nusser , kysser osv osv ..

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

Anette&Sophia skriver:

/kæreste. 
//hvor meget laver i sammen som familie, hvor manden/kæresten altså også er med?

Stort set alt.
Vi ELSKER hinandens selskab.

Og det har vi gjort lige fra dag 1. (vi mødte hinanden i jan. '99)

Det sker da, at jeg tager mine små udflugter alene, besøger veninder og sådan noget, men ellers er vi faktisk helst sammen om alt.

Vi deler alt med hinanden, tanker, følelser, ideer og tossede indfald.
Forleden var min mand afsted og se noget flyvning, og jeg var ikke med pga. det foregik på åbne marker (har som bekendt kronisk bækkenløsning og går dårligt) men hvis jeg ikke havde haft den skavank, havde jeg helt sikkert været med.

Nogle mennesker har det bedst med at være sammen, andre har brug for mere space til at være sig selv, og sådan er vi så forskellige.
Men her i huset er vi et team, og uden hinanden fungerer vi nærmest kun halvt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

TeamRocket skriver:

Vi laver mad sammen. Hygger med ungerne sammen, rydder op sammen. Ser film, snakker, nusser, besøger familie, køber ind, går ture osv osv det er gerne dagligt- vi er ikke specielt gode til ikke at være sammen :-P vi har det alt for hyggeligt. Vi skal også snart på shopping med vores store datter, sammen, og vi elsker det. Vi skriver også altid sammen når den ene ikke er hjemme :-P lidt småforelskede må man vel gerne være efter 7 år <3

Anmeld

9. oktober 2012

Carina:-)

Vi laver det meste sammen.

Men viprioterere også at være sammen med vores venner alene.

Så her gøres alt familimæssigt sammen,og såhygger vi med venner alene indimellem.

Anmeld

9. oktober 2012

onlyme

Anette&Sophia skriver:

/kæreste. 

Alt <3!
Her i familien er vi meget sammen,. Og nyder og elsker at bilbringe tid sammen

Anmeld

9. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Alt. Altså...jeg tager ikke med ham på job (men besøger ham ofte, nu hvor jeg er på barsel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.