Hvor meget laver i sammen med jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Anette&Sophia

/kæreste. 
//hvor meget laver i sammen som familie, hvor manden/kæresten altså også er med?

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anette&Sophia skriver:

/kæreste. 
//hvor meget laver i sammen som familie, hvor manden/kæresten altså også er med?

Ud over job, laver vi stort set alt sammen...

(Han arbejder næsten hele tiden, så det er altså ikke så meget som det lyder)

Anmeld

8. oktober 2012

Laulund87

Stort set alt tror jeg Det er kun når jeg ser veninder at vi ikke er sammen

Anmeld

8. oktober 2012

Anette&Sophia

Laulund87 skriver:

Stort set alt tror jeg Det er kun når jeg ser veninder at vi ikke er sammen

Tænker sådan mere på ting? gåture, oplevelser, skære græskar til halloween you name it :-)) hæhæ

Anmeld

8. oktober 2012

Anette&Sophia

Ravnholt skriver:

Ud over job, laver vi stort set alt sammen...

(Han arbejder næsten hele tiden, så det er altså ikke så meget som det lyder)

Altså også sådan noget som gåture, oplevelser, "shopping/handle ind,you name it?

Anmeld

8. oktober 2012

Laulund87

Anette&Sophia skriver:

Tænker sådan mere på ting? gåture, oplevelser, skære græskar til halloween you name it :-)) hæhæ

Jamen det er egentlig også det jeg mener Vi laver en del fælles ting og især i forbindelse med vores datter.. Til jul kommer vi f.eks til at bage, tage på julemarkeder, lave dekorationer. Det hele sammen. Er det det du mener?

Anmeld

8. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anette&Sophia skriver:

Altså også sådan noget som gåture, oplevelser, "shopping/handle ind,you name it?

Ja alt... Gå-ture, shopping, biografture, på sygehuset og besøge noget af min familie, op til jobcenteret for at levere et brev, stort set alt... (Undtaget når jeg er på toilettet og skal lave bummelum... så smider jeg ham ud)

Anmeld

8. oktober 2012

Laulund87

Ravnholt skriver:

Ja alt... Gå-ture, shopping, biografture, på sygehuset og besøge noget af min familie, op til jobcenteret for at levere et brev, stort set alt... ( Undtaget når jeg er på toilettet og skal lave bummelum... så smider jeg ham ud)

Haha! Der går min grænse dog også

Anmeld

8. oktober 2012

Adrina

Stort set alt  

Anmeld

8. oktober 2012

EnGodMor

Anette&Sophia skriver:

/kæreste. 

Her laver vi alt sammen, tager i skoven og finder ting vi kan bruge til fx kaldernerlys.

Tager på stranden og finder sten, nogen til pynt, andre til når vi skal hygge med ungerne mens vi maler på dem...

Handler ind sammen...

Går i haven sammen, laver hus sammen, herhjemme er vi begge to lige... det er ligeså meget mig som fx klipper hæk, som manden gør det...

Jamen vi gør alt sammen, for os er det super vigtigt, at alt vi kan lave sammen, det gør vi, da man ellers tit i en travl hverdag godt kan glemme hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.