Labradore mishandlet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

wamse

Dutte84 skriver:

Ja det er rigtigt... Havde en far der lavede overgreb på min søster...

Tit når jeg læser debatter på andre foraer, læser jeg tit, "Hvorfor vågner mit barn kl. 4 om morgen"  Hvor moderen så skriver at hun bare er rigtig træt af det osv...

Når man får børn, vælger man os det der følger med derefter, op om natten osv...
Jeg bliver lidt harm over det...

vil give dig ret i at når man vælger at få børn, så vælger man også de ting der følger med,meeeen defor kan man da godt trænge til at lufte sine tanker og følelser alligevel. Altså selvom jeg var super træt af at min søn havde kolik, jamen det var da hårdt, men han var da lige så elsket som havde han ikke haft det. Jeg er da også pisse træt af når jeg har en super træls 3 årig, der ikke er andet end total hys i perioder, mennn igen hun er MIN lille hidsigprop og hun er elsket på godt og ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Mira0911

Pia. skriver:

uha ja.... desværre møder man igennem sit liv alt for mange på sin vej som ikke burde have børn...

Men denne debat var jo om en mishandlet hund, hvad der er sket ved jeg ikke... men det er sikkert slemt...

Den blev slået med et ko ben.....

Anmeld

27. maj 2009

Tina2

Har ikke læst om det, og er egentlig også helst fri..... Synes det er så forfærdeligt når folk ikke behandler deres dyr- ja og børn ordentligt!!!! Man blir sgu så harm

Så engang et program om hestetransport til Italien..... Kan huske jeg hylede i flere dage, når jeg tænkte på det.... Kan simpelthen ikke forstå folk kan være så ligeglade!!!!! "Det er jo bare en hest/hund/kat" osv... Gu er det da ej!!!!

Anmeld

27. maj 2009

monstar99

Min Smølf var også mishandlet da vi købte ham.
Han havde store bid sår rundt om halsen og en betændelseknud så stor som en tennisbold ved struben.

Han havde levet af hunde eksementer og var bange og nogen gange havde han marerit hvor ham kom hoppede op i skødet på mig og sad og rystede i flere timer.

Dyrelægen sagde vi skulle aflive ham.

Men det ville vi ikke, var sikker på der lå en god hund inde i ham.

Vi ringe til politiet og fortalte om hvor vi havde købt ham en mand fra løkken som have en 7 andre hunde og et par katte.

Men de sagde de ikke kunne gøre noget da han ikke var undervægtig

Det gør mig så gal.

At nogen kan mishandle dyr på den måde.

I er det over 8år siden vi hentede Smølf ud af det sted.

Og han er en glad, lydig og frisk hund.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2009

Mira0911

Han ser dejlig ud...

Anmeld

27. maj 2009

trine1989

Kristina V skriver:

Nemig Eva.. Prøvede at forklare det i tråden med muskelhunde.
Synes det er en gang fis man ska have kørekort il hund. Hva med alle de kvinder som avler børn som om det var katte. Undskyld udtrykket, men alle de narko ludere som får børn i bunker osv.. Ska de ikk også ha en kørekort ?? 

Hvorfor gør det mishandling af dyr i orden i forhold til mishandling af børn???

Jeg synes bestemt vi skal have dyrepoliti i danmark. for der er alt for mange dyremishandlere og hundehandlere, der sætter de mest ulidelige vilkår for dyr. så det synes jeg ikke er en gang fis!!

Børn der bliver mishandlet er selvfølgelig det mest forfærdelige men der er der også socialforvaltningen som hvert år går ind og fjerner mange børn fra deres hjem. selvfølgelig måtte de gerne være strængere og sætte krav til hvornår kvinder er egnet til at skulle varetage et barn.  

ligesom den dokumentar "er du mores lille dreng" tror jeg nok den hedder det er noget tid den var der, men mennesker som dem skulle ALDRIG FÅ LOV TIL AT FÅ BØRN.

Anmeld

27. maj 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Har lige snakket med min kæreste, han kender sku den psyko der har gjort det!!!!!!!

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan folk kan få sig selv til at mishandle dyr.... Hvad kan begrundelse være for at de mishandler dyr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.