Labradore mishandlet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Mira0911

Nogen der læst/hørt om det ?
Jeg synes det er så grotesk... Hvorfor skal hundejere mishandle deres dyr...
De burde slet ikke og have dyr... Der har bare været så meget for tiden at hunde er blevet slået til døden...

Stakkels hunde....
De hundeejere, ved slet ikke hvordan man skal behandle dyr når de er sådan..
Jeg bliver så harm over det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Pia.

Nej heldigvis har jeg ikke læst om det - har så svært ved at få det ud af hovedet igen... ser det konstant for mig.... stakkels hund, kan næsten regne ud det er endt galt og det har været en grufuld oplevelse for den stakkels hund...

Og vi kan hurtigt blive enige om at der er MANGE som ikke burde have hund...

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

og endnu flere der ikke burde have børn...

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Ja nu du siger det... Du tænker på sex overgreb på børn osv ?

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Ja nu du siger det... Du tænker på sex overgreb på børn osv ?

Ikke kun...jeg tænker på alle de mennesker der får børn og ikke magter det...og så selvfølgelig også de ekstreme med vold såvel fysisk som psykisk...
Knus Eva...

Anmeld

26. maj 2009

Kristina V

Eva skriver:

Ikke kun...jeg tænker på alle de mennesker der får børn og ikke magter det...og så selvfølgelig også de ekstreme med vold såvel fysisk som psykisk...
Knus Eva...

Nemig Eva.. Prøvede at forklare det i tråden med muskelhunde.
Synes det er en gang fis man ska have kørekort il hund. Hva med alle de kvinder som avler børn som om det var katte. Undskyld udtrykket, men alle de narko ludere som får børn i bunker osv.. Ska de ikk også ha en kørekort ?? 

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Knus Eva...

Ja det er rigtigt... Havde en far der lavede overgreb på min søster...

Tit når jeg læser debatter på andre foraer, læser jeg tit, "Hvorfor vågner mit barn kl. 4 om morgen"  Hvor moderen så skriver at hun bare er rigtig træt af det osv...

Når man får børn, vælger man os det der følger med derefter, op om natten osv...
Jeg bliver lidt harm over det...

Anmeld

26. maj 2009

Mathilde

Nej jeg har ikke læst om det.
Jeg kan slet ikke klare det og har det ligesom Pia, jeg ser det for mig i hovedet igen og igen Jeg er egentlig ikke sart og jeg kan klare at se en del, men når det kommer til dyr der mishandles eller lider, så står jeg af!!! Og det samme gælder når det er børn...

Knus Mathilde, dyrelsker

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Det er bare så træls man sælger en hund til nogen mennesker som virker dyre venlig osv... og så er de det stik modsatte....

Anmeld

26. maj 2009

Pia.

Eva skriver:

uha ja.... desværre møder man igennem sit liv alt for mange på sin vej som ikke burde have børn...

Men denne debat var jo om en mishandlet hund, hvad der er sket ved jeg ikke... men det er sikkert slemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.