Som andre også skriver, så er det afgørende at i har en indboforsikring og en ulykkesforsikring. Og så skal i også huske at i skal tegne ulykkesforsikringer til jeres børn - det glemmer mange desværre. Overvej om dækningen skal være med eller uden cykeldækning, rejseforsikring osv.
Udover det, så afhænger det meget af jeres situation. Har i bil skal i selvfølgelig overveje en bilforsikring - og afhængigt af bilens værdi måske med kaskoforsikring.
Hvis i køber hus skal i tegne en villaforsikring og igen afhænger det meget af hvilket hus man køber, hvilke dækninger man skal vælge til/fra.
Livsforsikring skal i også overveje - især når i har børn. At stå alene tilbage med børnene og ikke have økonomien i orden kan være en meget ulykkelig situation.
Og sådan er der rigtigt mange overvejelser. Jeg driver siden forsikringsguide.net, hvor du kan finde masser af gode råd og bestille tilbud på forsikringerne. Er der noget du mangler svar på derinde, så skriv det til mig - så skal jeg svare på det, hvis jeg kender svaret og ellers så gør jeg hvad kan for at finde svaret.
Held og lykke med det - og som du skriver, så ja...det er lidt af en jungle.
MVH Mikkel
Anmeld