Hvilke forsikringer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

K&S

Dustmuz skriver:

jeg var også med i Danmark INDTIL jeg kom til skade..
Så blev jeg rent faktisk sparket ud..
jeg blev afmeldt AF danmark

Men børn bliver ikke automatisk "medlem" fordi forældrene er det..

Nej, man skal selv tilmelde barnet til ens egen police, men det kan gøres uden at afgive helbredsoplysninger :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

TaAsJu

Her hjemme har vi tjenestemandens forsikring. Vi har indbo, fritid/ulykkes forsikring, krydslivs forsikring, sundheds forsikring, bil forsikring også vores hunde forsikring. Også har min mand en livsforsikring mere da han er i forsvaret.. husk Hvis du har børn i bh eller skole så husk og tjek om i selv skal forsikre der.. Ved man skal i Aalborg kommune... Og nåå jo vi er medlem af Danmark 

Anmeld

8. oktober 2012

tarkoflen

Dustmuz skriver:

jeg var også med i Danmark INDTIL jeg kom til skade..
Så blev jeg rent faktisk sparket ud..
jeg blev afmeldt AF danmark

Men børn bliver ikke automatisk "medlem" fordi forældrene er det..

Jeg troede da ikke de kunne kyle en ud, når man har betalt til det i mange år??? Det er da noget af en overraskelse, det er jo en form for forsikring man betaler til

Anmeld

8. oktober 2012

tarkoflen

Ariel skriver:

Jeps ifh hvor mange penge jeg bruger på medicin om året men når og hvis hun bliver medicinfri 1 år kan jeg søge om hun kommer i den alm gruppe

jeg for hun snart får et medicin frit år

Anmeld

9. oktober 2012

Dustmuz

tarkoflen skriver:

Jeg troede da ikke de kunne kyle en ud, når man har betalt til det i mange år??? Det er da noget af en overraskelse, det er jo en form for forsikring man betaler til

Hvis du pådrager dig en alvorlig kronisk skade, så kan du sagtens risikere at ryge ud..

Anmeld

9. oktober 2012

Sillebob

1000 tak for svar, piger

Så ulykke-  og indboforsikring skal vi have. Og måske en sundheds- eller livsforsikring i tilfælde af kronisk sygdom...

Det er jo en ren jungle derude i forsikringsverden

Anmeld

9. oktober 2012

mikkelk

Som andre også skriver, så er det afgørende at i har en indboforsikring og en ulykkesforsikring. Og så skal i også huske at i skal  tegne ulykkesforsikringer til jeres børn - det glemmer mange desværre. Overvej om dækningen skal være med eller uden cykeldækning, rejseforsikring osv. 

Udover det, så afhænger det meget af jeres situation. Har i bil skal i selvfølgelig overveje en bilforsikring - og afhængigt af bilens værdi måske med kaskoforsikring.

Hvis i køber hus skal i tegne en villaforsikring og igen afhænger det meget af hvilket hus man køber, hvilke dækninger man skal vælge til/fra. 

Livsforsikring skal i også overveje - især når i har børn. At stå alene tilbage med børnene og ikke have økonomien i orden kan være en meget ulykkelig situation.

Og sådan er der rigtigt mange overvejelser. Jeg driver siden  forsikringsguide.net, hvor du kan finde masser af gode råd og bestille tilbud på forsikringerne. Er der noget du mangler svar på derinde, så skriv det til mig - så skal jeg svare på det, hvis jeg kender svaret og ellers så gør jeg hvad kan for at finde svaret.

Held og lykke med det - og som du skriver, så ja...det er lidt af en jungle.

MVH Mikkel

Anmeld

9. oktober 2012

Clisolka

Herhjemme har vi indbo, ulykkesforsikring - og med en ny forsikring på min datter da hun snart fylder 2 (hun har hørt under min de første 2 år) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.