Hvilke forsikringer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Sillebob

Hej Piger.

Jeg har virkelig brug for hjælp idet jeg næsten lige er flyttet til Danmark og står nu og skal tegne forsikringer på min dejlige familie

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke forsikringer I har og hvorfor I har valgt netop denne / disse ?

Jeg ved jo at vi bør have ulykkessforsikringer på os alle, men dækker disse også hvis vi f.eks går hen og bliver syge - jeg tænker her kræft og den slagt ??

1000 tak for jeres hjælp, den er virkelig værdsat.

Fortsat god dag derude

Kram Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

tarkoflen

Sillebob skriver:

Hej Piger.

Jeg har virkelig brug for hjælp idet jeg næsten lige er flyttet til Danmark og står nu og skal tegne forsikringer på min dejlige familie

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke forsikringer I har og hvorfor I har valgt netop denne / disse ?

Jeg ved jo at vi bør have ulykkessforsikringer på os alle, men dækker disse også hvis vi f.eks går hen og bliver syge - jeg tænker her kræft og den slagt ??

1000 tak for jeres hjælp, den er virkelig værdsat.

Fortsat god dag derude

Kram Sille

Hej

Velkommen hjem

Hvis du spørger mig, så skal du have følgende:
Ulykkesforsikring
Indboforsikring

Det er de to vigtigste, med mindre l har bil, så skal l jo have en ansvarsforsikring og måske en kasko

Der ud over en rejseforsikring hvis l rejser, og en forsikring på husdyr, hvis l har sådan nogle (måske det kun er hund, man skal have en på, det ved jeg faktisk ikke)

Vi har tegnet en krydslivs forsikring, så vi har sikret hinanden i tilfælde af at det værste skulle ske, og kan faktisk ikke huske om ikke der er noget kritisk sygdom med i den... Men det kan jeres forsikringsselskab svare på

Håber det var lidt hjælp

Anmeld

8. oktober 2012

Klumpe-dumpe

Hejsa jeg er forsikret gennem IF og jeg har indbo/ulykke/børneforsikring/rejseforsikring.... Og så er jeg medlem af sygesikring Danmark, det kan min datter desværre. Men jeg valgte IF pga det kunne betales mdr.-vis.... Om det dækker ved kritisk sygdom kommer an på hvordan du tegner den

Anmeld

8. oktober 2012

Den lykkelige

Vi har:
Ulykke på os allesammen
Krydsliv
Kritisk sygdom
Indbo
Ja også selvfølgelig hus, hund og bil hvis du ellers har det 

Anmeld

8. oktober 2012

tarkoflen

Ariel skriver:

Hejsa jeg er forsikret gennem IF og jeg har indbo/ulykke/børneforsikring/rejseforsikring.... Og så er jeg medlem af sygesikring Danmark, det kan min datter desværre. Men jeg valgte IF pga det kunne betales mdr.-vis.... Om det dækker ved kritisk sygdom kommer an på hvordan du tegner den

Åhh ja danmark er jeg også medlem af!

Må jeg spørge hvorfor din datter ikke kan? Troede alle børn var under deres forældre fra fødslen? Men det er måske en gammel regl?

Anmeld

8. oktober 2012

Klumpe-dumpe

tarkoflen skriver:

Må jeg spørge hvorfor din datter ikke kan? Troede alle børn var under deres forældre fra fødslen? Men det er måske en gammel regl?

Det er heller ikke helt rigtig som jeg skrev. Hun kan kun være medlem af S-gruppen, da hun er FTF og vejede under 1500g ved fødslen.

Anmeld

8. oktober 2012

tarkoflen

Ariel skriver:

Det er heller ikke helt rigtig som jeg skrev. Hun kan kun være medlem af S-gruppen, da hun er FTF og vejede under 1500g ved fødslen.

Øv det er da en rådden regl

Anmeld

8. oktober 2012

Klumpe-dumpe

tarkoflen skriver:

Øv det er da en rådden regl

Jeps ifh hvor mange penge jeg bruger på medicin om året men når og hvis hun bliver medicinfri 1 år kan jeg søge om hun kommer i den alm gruppe

Anmeld

8. oktober 2012

Dustmuz

tarkoflen skriver:

jeg var også med i Danmark INDTIL jeg kom til skade..
Så blev jeg rent faktisk sparket ud..
jeg blev afmeldt AF danmark

Men børn bliver ikke automatisk "medlem" fordi forældrene er det..

Anmeld

8. oktober 2012

Dinna88

Er medlem af Danmark, indbo, ansvar, ulykkes (x2 åbenbart) tandskader, udgifter til fysio og kiro, rejseforsikring + afbestillingsforsikring. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.