Av Av nedløbsrefleks gør ondt...(?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

husk at holde fødder og overkrop varm , i de kolde dage her .. måske lige smut til lægen så du en gang for alle lige finder ud af om det nu er som det skal være og det bare skyldes mælken løber til ..

Har strømper og hjemmesko på ... og når jeg står op om natten tager hjemmesko på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

Har strømper og hjemmesko på ... og når jeg står op om natten tager hjemmesko på...

jaah, så ville jeg da mene at de er varme nok - og det jo heller ikke fordi du går i bh så din overkrop bliver kold .. hmm underligt

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

jaah, så ville jeg da mene at de er varme nok - og det jo heller ikke fordi du går i bh så din overkrop bliver kold .. hmm underligt

Har altid bluse på om natten ....

Ja jeg sys også selv det er lidt underligt... håber ihvertfald det går over...

Anmeld

8. oktober 2012

dorismusse

MorDk skriver:

Det er kun i starten liiige når hun tager fat. De første 2 sug svier det og så er det væk... (piiist væk) Men nedløbsrefleksen gør nuller... men efterfølgende er det også væk!!

Så er det ikke svamp

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

dorismusse skriver:

Så er det ikke svamp

Hmmm ok... ja måske minnedløbsrefleks bare har sit eget liv så?

Anmeld

8. oktober 2012

Klematis

Jeg synes også at nedløbet var ubehageligt. Ved begge børn. Vænnede mig aldrig rigtigt til det.
Så længe det ikke gør ondt, mere end til hun lige kommer får ordentligt fat, så er der vist ingen alarm.
Am am am

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Klematis skriver:

Jeg synes også at nedløbet var ubehageligt. Ved begge børn. Vænnede mig aldrig rigtigt til det.
Så længe det ikke gør ondt, mere end til hun lige kommer får ordentligt fat, så er der vist ingen alarm.
Am am am

Nej men også når jeg ikke ammer... så løber mælken nogle gang til... og det gør altså også ondt/er ubehageligt

Anmeld

8. oktober 2012

Pikku Myy

MorDk skriver:

Ja jeg sys altså det gør ret ondt når mælken løber til... er det normalt? Kan godt huske fra sidst at det kunne føles  ubehageligt... men denne gang (især i det ene bryst) der brænder/svier det altså...

Kan det være brystbetændelse eller??

Jeg har ikke læst alle svarene, men du får da lige mit besyv med for min nedløbsrefleks gjorde nemlig også MEGA ondt. Jeg blev simpelthen nødt til at trække vejret dybt og bide tænderne sammen hver gang han blev lagt til. Og jeg havde hverken brystbetændelse eller svamp.

Mit råd til dig må være at smile (hjernen kan ikke finde ud af at have to følelser i gang af gangen) og så tænke på at det er fordi det virker. Prøv at tænke på det positivt! Forudsagt at det hverken er svamp eller betændelse, så er det jo ikke en farlig smerte. Det kan du sagtens overbevise din hjerne om, og så bliver det faktisk et kært minde

Som en lille biting kan jeg fortælle dig at nogengange kan få den samme smerte i mine spytkirtler når jeg skal til at spise noget lækkert. Og så mindes jeg hvor dejligt det var at amme min søn ...

Anmeld

8. oktober 2012

Pikku Myy

MorDk skriver:

Ja jeg sys altså det gør ret ondt når mælken løber til... er det normalt? Kan godt huske fra sidst at det kunne føles  ubehageligt... men denne gang (især i det ene bryst) der brænder/svier det altså...

Kan det være brystbetændelse eller??

Har du set mit indlæg? Tænkte det ville være rart for dig at vide at det kan være normalt ...

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Pikku Myy skriver:

Har du set mit indlæg? Tænkte det ville være rart for dig at vide at det kan være normalt ...

Ja har lige læst det...*S* Og tak for svar... sys bare det var vildt så ondt det gør... denne gang?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.