MorDk skriver:
Ja jeg sys altså det gør ret ondt når mælken løber til... er det normalt? Kan godt huske fra sidst at det kunne føles ubehageligt... men denne gang (især i det ene bryst) der brænder/svier det altså...
Kan det være brystbetændelse eller??
Jeg har ikke læst alle svarene, men du får da lige mit besyv med for min nedløbsrefleks gjorde nemlig også MEGA ondt. Jeg blev simpelthen nødt til at trække vejret dybt og bide tænderne sammen hver gang han blev lagt til. Og jeg havde hverken brystbetændelse eller svamp.
Mit råd til dig må være at smile (hjernen kan ikke finde ud af at have to følelser i gang af gangen) og så tænke på at det er fordi det virker. Prøv at tænke på det positivt! Forudsagt at det hverken er svamp eller betændelse, så er det jo ikke en farlig smerte. Det kan du sagtens overbevise din hjerne om, og så bliver det faktisk et kært minde 
Som en lille biting kan jeg fortælle dig at nogengange kan få den samme smerte i mine spytkirtler når jeg skal til at spise noget lækkert. Og så mindes jeg hvor dejligt det var at amme min søn ...
Anmeld