Av Av nedløbsrefleks gør ondt...(?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.108 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

MorDk

Ja jeg sys altså det gør ret ondt når mælken løber til... er det normalt? Kan godt huske fra sidst at det kunne føles  ubehageligt... men denne gang (især i det ene bryst) der brænder/svier det altså...

Kan det være brystbetændelse eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

babymus77

MorDk skriver:

Ja jeg sys altså det gør ret ondt når mælken løber til... er det normalt? Kan godt huske fra sidst at det kunne føles  ubehageligt... men denne gang (især i det ene bryst) der brænder/svier det altså...

Sørg for at lade hende sutte godt og tømme!! Gør stadig ondt nogle gange ved mig når det lige løber!!! Jeg havde bryst betændelse da Julius var 1 måned, med feber og influenza sympt. Var slet ikke i tvivl!!! Græd når jeg ammede!!!! 

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

babymus77 skriver:

Sørg for at lade hende sutte godt og tømme!! Gør stadig ondt nogle gange ved mig når det lige løber!!! Jeg havde bryst betændelse da Julius var 1 måned, med feber og influenza sympt. Var slet ikke i tvivl!!! Græd når jeg ammede!!!! 

Oki... har ingen rødme eller andre symp. andet end det gør ONDT når mælken løber til... *suk*

Anmeld

8. oktober 2012

dorismusse

MorDk skriver:

Prøv at blive tjekket for svamp...det lyder som det

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Prøv at blive tjekket for svamp...det lyder som det

Seriøst? Der er intet at se... men når hun tager fat i brystvorten gør det lidt ondt i starten?! Men sådan sys jeg også det var med min søn - og dér havde jeg ikke svamp (blev undersøgt) Men ja... kunne da være man liiige skulle få tjekket op det...

Anmeld

8. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

da jeg skulle have min mælk til at løbe til , brugte jeg malke maskine (ved ikk lige hvad jeg skal kalde den) da Storm jo var født for tidlig og ikke havde udvilket sutterefleksen endnu ..

men JA det brædte og svie i nogen dage - men så gik det væk igen , men go ide at holde øje så det ikke sætter sig til nået ..

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

da jeg skulle have min mælk til at løbe til , brugte jeg malke maskine (ved ikk lige hvad jeg skal kalde den) da Storm jo var født for tidlig og ikke havde udvilket sutterefleksen endnu ..

men JA det brædte og svie i nogen dage - men så gik det væk igen , men go ide at holde øje så det ikke sætter sig til nået ..

Ja for pokker...

Sys bare det er utroligt at det kan være SÅ ubehageligt når mælken løber til... (havde nu ikke glemt det, men sys bare ikke det var sååå slemt sidste gang)

Anmeld

8. oktober 2012

dorismusse

MorDk skriver:

Seriøst? Der er intet at se... men når hun tager fat i brystvorten gør det lidt ondt i starten?! Men sådan sys jeg også det var med min søn - og dér havde jeg ikke svamp (blev undersøgt) Men ja... kunne da være man liiige skulle få tjekket op det...

Hellere en gang for meget
Svier brystvorten efter endt amning? Eller er der kun smerter i bryst og vorte lige et lidt i starten når hun tager fat..?

Anmeld

8. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

Ja for pokker...

Sys bare det er utroligt at det kan være SÅ ubehageligt når mælken løber til... (havde nu ikke glemt det, men sys bare ikke det var sååå slemt sidste gang)

husk at holde fødder og overkrop varm , i de kolde dage her .. måske lige smut til lægen så du en gang for alle lige finder ud af om det nu er som det skal være og det bare skyldes mælken løber til ..

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

dorismusse skriver:

Hellere en gang for meget
Svier brystvorten efter endt amning? Eller er der kun smerter i bryst og vorte lige et lidt i starten når hun tager fat..?

Det er kun i starten liiige når hun tager fat. De første 2 sug svier det og så er det væk... (piiist væk) Men nedløbsrefleksen gør nuller... men efterfølgende er det også væk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.