Så skriver jeg igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Monski

At få en alvors snak med er umuligt, for han lukker helt af.
Har snakket med kommunen og jeg kan faktisk ikke gøre så meget lige nu.. Jeg kan udfylde en blanket på hans vejne om at adressen er ændret til ukendt og så må jeg vente på at de finder ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Monski

LMX skriver:

Jeg tror det er på tide at du giver slip på din ekskæreste.

Ja han opfører sig barnligt når han ikke overholder jeres aftaler, men I er ikke et par mere og egentlig skal han ikke stå til regnskab overfor dig.

Jeg synes du har været meget large ift at han kan ha sin adresse hos jer, men nu synes jeg at du skal sørge for at han flytter helt ud af jeres liv. Det er også mange penge du skal undvære hver måned pga den lille detalje.

Videre.. Han er ikke bekymringerne værd.

Der er ingen tvivl om at jeg skal slippe ham, det er bare skide svært desværre :/ og jeg ved godt at jeg slet ikke gør det nemmere for mig selv, men det gør han heldigvis når han opfører sig sådan
Lige nu skal alle de praktiske ting bare ordnes

Anmeld

8. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Monski skriver:

Han er ikke far, til Anthon
Ja det er helt utroligt! Og det år vi har boet sammen har jeg altså aldrig set de sider af ham, er helt i chok over hans opførsel eller vores brud, som endda var hans valg.

Ej, hvis han slet ikke er far til dit barn så kan jeg da slet ikke se hvorfor hans adresse skal være der 

Han er jo et åbenlyst fjols der ikke har nogen som helst forpligtelser - jeg syntes du er for god af dig og jeg ville bede ham flytte hans adresse - det kan da ikke være dit problem når du egentligt ikke skylder ham noget 

Anmeld

12. oktober 2012

Benjamins'mor

Hvor er han barnlig, det tager jo ikke længe at aflevere en taske og sige godnat til sin søn.

Jeg havde ringet til kommunen og sagt at han ikke bor hos dig længere så du kan spare de 3000 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.