Så skriver jeg igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Monski

Ja i bliver altså lige min skraldespand.
I går havde min ekskæreste og jeg en aftale om at han skulle komme forbi med min træningstaske, som han har lånt, vi aftale ved en 19-19:30 tiden da han så lige kunne sige godnat til Anthon..
Jeg ringede til ham lidt i otte og der sagde han at han desværre ikke kunne nå det, vi aftaler så at han kommer med den i dag og vi kan spise aftensmad sammen.
En halv time inden han skal være her stopper han med at svarer og tager den ikke når jeg ringer. Han ringer tilbage TRE TIMER OG 40 MINUTTER efter og siger han lige så fodbold og han regnede med jeg da forstod det var aflyst da han havde skrevet at han havde sovet dårligt.
Jeg blev simpelthen så skide sur og det blev han så sur over??
Vi snakker lidt frem og tilbage og alt imens han er helt oppe
I det røde felt, får vi aftalt at han kommer forbi med tasken i morgen.

Jeg sidder ude på terrassen med en veninde da en bil kommer kørende
Forbi i ret høj fart, jeg siger for sjov "er det nu jeg skal være "bange" for
At det er ham" .. Ganske rigtigt, 2 sekunder efter ringer han på (velvidende at Anthon sover OG er syg), Anthon vågner selvfølgelig og er ked af det.
Min ekskæreste smider tasken og hans nøgle og går
Igen, uden et ord.

Skal jeg virkelig finde mig i det hele tiden??
Jeg har ladet ham have sin adresse her for eller falder hans indkomst enormt, men jeg kan altså sparre 3000,- om måneden på han flytter adressen!!
Jeg er så sur at jeg har tænkt mig at rige til kommune i morgen og fortælle at han altså ikke bor her mere.
Er det at synke ned på hans niveau eller er jeg ikke i min meget gode ret til det??

Tak fordi i gider at svarer, hver eneste gang jeg har et problem, det hjælper!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Jibbe

Altså man skal gøre meget for at bevare en fint forhold til faren for barnets skyld... Men smid ham helt ud, spar dine penge søg om børnepenge osv asap! Sådan en barnlig nar

Anmeld

7. oktober 2012

Musen5

Havde det været mig havde jeg pænt men bestemt fortalt ham at det pis ville jeg ikk finde mig i...

Og at han kunne pisse af indti han ikke længere opførte sig som en snotforkælet møgunge.

Mage til dum stodder skal man lede længe efter -ja undskyld jeg siger det, men jeg havde bare ikk fundet mig i det

/Mette

Anmeld

7. oktober 2012

Musen5

Jibbe skriver:

Altså man skal gøre meget for at bevare en fint forhold til faren for barnets skyld... Men smid ham helt ud, spar dine penge søg om børnepenge osv asap! Sådan en barnlig nar

Enig!!

Anmeld

7. oktober 2012

Monski

Jibbe skriver:

Han er ikke far, til Anthon
Ja det er helt utroligt! Og det år vi har boet sammen har jeg altså aldrig set de sider af ham, er helt i chok over hans opførsel eller vores brud, som endda var hans valg.

Anmeld

7. oktober 2012

Monski

Musen5 skriver:

Havde det været mig havde jeg pænt men bestemt fortalt ham at det pis ville jeg ikk finde mig i...

Og at han kunne pisse af indti han ikke længere opførte sig som en snotforkælet møgunge.

Mage til dum stodder skal man lede længe efter -ja undskyld jeg siger det, men jeg havde bare ikk fundet mig i det

/Mette

Det hjælper sgu at andre sætter ord på ens situation, for jeg ved jo godt at det er sådan det hænger sammen, skal bare ha' nosset mig op
Men nu er det nok, jeg gider ikke kun at være god nok når han har tid eller brug for det!!

Anmeld

8. oktober 2012

SussieThyssen

Jeg ville nok pænt men bestemt meddele ham, at han flytter sin adresse NU, og ellers gør du det for ham.

Og så iøvrigt, undgå al kommunikation derefter.
Når han ikke engang er far til dit barn, så du jo intet at få i klemme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2012

Troldemommi

sådan skal du overhovedet ikke finde dig i at blive behandlet  så se at få flyttet den adresse og dermed få en bedre økonomi.

Monica

Anmeld

8. oktober 2012

LMX

Jeg tror det er på tide at du giver slip på din ekskæreste.

Ja han opfører sig barnligt når han ikke overholder jeres aftaler, men I er ikke et par mere og egentlig skal han ikke stå til regnskab overfor dig.

Jeg synes du har været meget large ift at han kan ha sin adresse hos jer, men nu synes jeg at du skal sørge for at han flytter helt ud af jeres liv. Det er også mange penge du skal undvære hver måned pga den lille detalje.

Videre.. Han er ikke bekymringerne værd.

Anmeld

8. oktober 2012

Moar2011

Monski skriver:

Ja i bliver altså lige min skraldespand.
I går havde min ekskæreste og jeg en aftale om at han skulle komme forbi med min træningstaske, som han har lånt, vi aftale ved en 19-19:30 tiden da han så lige kunne sige godnat til Anthon..
Jeg ringede til ham lidt i otte og der sagde han at han desværre ikke kunne nå det, vi aftaler så at han kommer med den i dag og vi kan spise aftensmad sammen.
En halv time inden han skal være her stopper han med at svarer og tager den ikke når jeg ringer. Han ringer tilbage TRE TIMER OG 40 MINUTTER efter og siger han lige så fodbold og han regnede med jeg da forstod det var aflyst da han havde skrevet at han havde sovet dårligt.
Jeg blev simpelthen så skide sur og det blev han så sur over??
Vi snakker lidt frem og tilbage og alt imens han er helt oppe
I det røde felt, får vi aftalt at han kommer forbi med tasken i morgen.

Jeg sidder ude på terrassen med en veninde da en bil kommer kørende
Forbi i ret høj fart, jeg siger for sjov "er det nu jeg skal være "bange" for
At det er ham" .. Ganske rigtigt, 2 sekunder efter ringer han på (velvidende at Anthon sover OG er syg), Anthon vågner selvfølgelig og er ked af det.
Min ekskæreste smider tasken og hans nøgle og går
Igen, uden et ord.

Skal jeg virkelig finde mig i det hele tiden??
Jeg har ladet ham have sin adresse her for eller falder hans indkomst enormt, men jeg kan altså sparre 3000,- om måneden på han flytter adressen!!
Jeg er så sur at jeg har tænkt mig at rige til kommune i morgen og fortælle at han altså ikke bor her mere.
Er det at synke ned på hans niveau eller er jeg ikke i min meget gode ret til det??

Tak fordi i gider at svarer, hver eneste gang jeg har et problem, det hjælper!

jeghavde taget en alvors snak med ham - og så havde jeg bet ham om at flytte adresse - hvorfor tænker du på hans penge frem for dine egne penge ? - dig og Anthon kan lave mange flere ting sammen, og din eks virker egentlig ikk særlig taknemlig ..

få den flyttet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.