vedvarende positiv ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.518 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

henh01

Hej tøser

jeg skriver for min veninde der på 7. mdr forsøger at blive gravid. Denne mdr har hun testet for ægløsning hele tiden og den har vist positiv i en uge nu.

Hvad betyder det? -Kunne det betyde at hun var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

henh01

7. oktober 2012

ekebiv

henh01 skriver:

Hej tøser

jeg skriver for min veninde der på 7. mdr forsøger at blive gravid. Denne mdr har hun testet for ægløsning hele tiden og den har vist positiv i en uge nu.

Hvad betyder det? -Kunne det betyde at hun var gravid?

Positiv som i at både test streg og kontrol streg er lige tydelige eller test streg er tydeligst?? Jeg har også oplevet at teste positiv flere dage men det er spild af tests da det kun er den første der "gælder"..

Anmeld

7. oktober 2012

henh01

ekebiv skriver:

Positiv som i at både test streg og kontrol streg er lige tydelige eller test streg er tydeligst?? Jeg har også oplevet at teste positiv flere dage men det er spild af tests da det kun er den første der "gælder"..

Test stregen er stadig mere tydelig end kontrol stregen.

Anmeld

7. oktober 2012

ekebiv

henh01 skriver:

Test stregen er stadig mere tydelig end kontrol stregen.

Ok,jeg har som sagt også prøvet det men stoppede dog efter nogle dage da det jo var spild af test :-)

Anmeld

7. oktober 2012

Lotus86

Har hun taget en graviditetstest? Jeg testede positiv på ægløsningsteste da jeg var gravid.

Anmeld

7. oktober 2012

henh01

ekebiv skriver:

Ok,jeg har som sagt også prøvet det men stoppede dog efter nogle dage da det jo var spild af test :-)

jeg tænker bare det vel er fordi ægget stadig er der? Altså at hun måske er gravid og derfor ægget ikke paserer videre?

Anmeld

7. oktober 2012

henh01

Lotus86 skriver:

Har hun taget en graviditetstest? Jeg testede positiv på ægløsningsteste da jeg var gravid.

Nej for det er jo kun 6 dage siden hun havde den første og måske er blevet gravid. Er det ikke alt for tidligt at teste for graviditet?

Anmeld

7. oktober 2012

ekebiv

henh01 skriver:

jeg tænker bare det vel er fordi ægget stadig er der? Altså at hun måske er gravid og derfor ægget ikke paserer videre?

Ved faktisk ikke helt hvordan det fungerer, ved bare den måler hormonstigningen op til ÆL. Jeg prøvede at bruge ÆL test som g test da jeg havde nogle æiggende men jeg kunne ikke fremtrylle en positiv, og kunne først teste positiv med g test da jeg var 4+3.

Anmeld

7. oktober 2012

Lotus86

henh01 skriver:

Nej for det er jo kun 6 dage siden hun havde den første og måske er blevet gravid. Er det ikke alt for tidligt at teste for graviditet?

Måske hun kan være bleve gravid på et tidligere tidspunkt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.