Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
henh01 skriver:Hej tøserjeg skriver for min veninde der på 7. mdr forsøger at blive gravid. Denne mdr har hun testet for ægløsning hele tiden og den har vist positiv i en uge nu.Hvad betyder det? -Kunne det betyde at hun var gravid?
ekebiv skriver: Positiv som i at både test streg og kontrol streg er lige tydelige eller test streg er tydeligst?? Jeg har også oplevet at teste positiv flere dage men det er spild af tests da det kun er den første der "gælder"..
Positiv som i at både test streg og kontrol streg er lige tydelige eller test streg er tydeligst?? Jeg har også oplevet at teste positiv flere dage men det er spild af tests da det kun er den første der "gælder"..
henh01 skriver:Test stregen er stadig mere tydelig end kontrol stregen.
ekebiv skriver: Ok,jeg har som sagt også prøvet det men stoppede dog efter nogle dage da det jo var spild af test :-)
Ok,jeg har som sagt også prøvet det men stoppede dog efter nogle dage da det jo var spild af test :-)
Lotus86 skriver: Har hun taget en graviditetstest? Jeg testede positiv på ægløsningsteste da jeg var gravid.
Har hun taget en graviditetstest? Jeg testede positiv på ægløsningsteste da jeg var gravid.
henh01 skriver:jeg tænker bare det vel er fordi ægget stadig er der? Altså at hun måske er gravid og derfor ægget ikke paserer videre?
henh01 skriver: Nej for det er jo kun 6 dage siden hun havde den første og måske er blevet gravid. Er det ikke alt for tidligt at teste for graviditet?
Nej for det er jo kun 6 dage siden hun havde den første og måske er blevet gravid. Er det ikke alt for tidligt at teste for graviditet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128