Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ÅH JA det har vi prøvet med L vi smurte det godt med a derma og så har vi sørget for at der kom ikke savl eller mælk
Mussen2 skriver: Begge mine børn døjer med revner bag øret, jeg smører godt, men kan ikke komme det til livs. Nogen af jer der har gode råd?
Begge mine børn døjer med revner bag øret, jeg smører godt, men kan ikke komme det til livs. Nogen af jer der har gode råd?
Har du prøvet vaseline? Det kunne være eksem
mor2011_ skriver: ÅH JA det har vi prøvet med L vi smurte det godt med a derma og så har vi sørget for at der kom ikke savl eller mælk
Baagøe skriver: Har du prøvet vaseline? Det kunne være eksem
Mussen2 skriver: Nej det har jeg ikke bruger a derma. Skulle vaseline være godt?
Nej det har jeg ikke bruger a derma. Skulle vaseline være godt?
Jeg har brugt det et par gange til Lauras ører, som også revner bagved og det har virket. I mildere grad bruger jeg også A-Derma exomega eller Decubal
Baagøe skriver: Jeg har brugt det et par gange til Lauras ører, som også revner bagved og det har virket. I mildere grad bruger jeg også A-Derma exomega eller Decubal
Det skete også her da Silas var yngrer. Vi brugte en fed creme uden for meget vand i.
Månsson skriver: Ceridal creme er fantastisk til sådan noget og til vinter er den os bare fantastisk
Ceridal creme er fantastisk til sådan noget og til vinter er den os bare fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128