Hvilken cykel har I selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

Amagerpigen82

Nea85 skriver:

Jeg har en Von Backhaus 2034, og jeg ELSKER den!
Det er intet problem for mig med balancen med hverken barnesæde eller trailer bag på.. Synes det er en lidt spøjs kommentar, din cykelhandler er kommet med :/

Tak skal du have.

Syntes også selv det var lidt spøjst... Han blev ved med at fortælle mig jeg ikke selv vidste hvilket behov jeg havde fordi baby ikke er ude endnu og sagde jeg skulle spørge mine veninder (underforstået og så ville jeg blive klogere)...

Men da de ikke har børn er det super at kunne høre jer herinde, - og det lyder ikke til jeg er helt gal på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Amagerpigen82

MorDk skriver:

Jeg har en CityBike... fra Kildemoes... den er SUPER!

Min cykelmand (Jupiter cykler) han ville ikke anbefale en Bedstemor cykel da de er MEGET tunge og langsomme + at balancepunktet bagpå når der kommer babysæde er ret usikkert!

Jeg har aldrig haft problemer med min cykel og er SÅ glad for den og har kørt sikkert med min søn bagpå!

Super. Tak. Lyder præcis til at det er en citybike af en art jeg skal have fat i.

Det var også det jeg prøvede at forklare ham, men han ville godt nok ikke høre (eller sælge)

Anmeld

7. oktober 2012

Amagerpigen82

Maja_4000 skriver:

Sådan en har jeg Og jeg er suuuper glad for den !

MEN , hvis jeg havde samme behov som dig , ville jeg vælge en anden model som ikke er så tung .. Jeg cykler max 7 km af gangen og engang imellem er det sgu irriterende at den er så tung .. Især med 12 kg barn + tung cykelstol bagpå  

Tak for info. Denne ligner den han prøvede at sælge mig (måske er denne lidt lettere). Den ser rigtig god ud, - men er bare ikke så praktisk ind i tog og på længere ture uden barn

Anmeld

7. oktober 2012

Ciss

Jeg vil ikke anbefale den cykel, jeg har lige nu, for den er meget tung.

Jeg ville bare fortælle, at jeg en gang lånte en cykel, som havde både kurv foran og barnestol bagpå. Jeg var ved at blive vanvittig! En kurv foran kan jo i sig selv gøre ballancen i cyklen temmelig dårlig - men når der så også var barnesæde (med barn i) bagpå var det rigtig ilde. Så min anbefaling ville være, at hvis du i tillæg ønsker kurv foran på cyklen, tror jeg, det er en god ide at prøve den aktuelle model med noget tungt bagpå i tillæg. Det er jo ikke sikkert, at alle cykler bliver umulige af det, men så rissikerer du i hvert fald ikke noget.

Forstår godt, at du ikke ønsker dig en tung bedstemorcykel. Det havde jeg heller ikke købt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.