Anonym skriver:
ja det sidste halve år har den også roteret i mit hoved.
har været pænt sikker..men fik det bekræftet da bilen holdte der..
synes det er så svært..er så knyttet til min far, hvad kommer det til at betyde for os? og ja, alle de andre
håber han siger det til min mor så jeg ikke skal..
Altså - jeg ved godt at det er et LONG shot - Men du KAN jo egetnligt ikke vide om din mor og far har en aftale, så det er helt i orden med din mor. - Det kan du jo få atvide af din far.
Som udgangspunkt er jeg jo 100000% modstander af utroskab, men utroskab er bare ikke så enkelt. Hvis han bedrager din mor, er det slemt, men bare det at du ikke ved om han bedrager hende eller ej, det er svært at gå med.
Og den slags ting ER svært - Uanset om man er barn eller voksen

Jeg er jo selv skilsmissebarn, mine forældre blev skilt da jeg var 8 år. Men sidste vinter havde mine forældre (altså min far og hans kone - min mor er ude af billedet) en krise så de flyttede midlertidligt fra hinanden

Det var SÅÅÅÅ hårdt - selvom jeg er en voksen dame nu og mine forældre jo har helt deres eget liv. Det føltes så meget værre end da jeg var barn. Nok også fordi man kan tænke alle de voksne tanker.
Men uanset, hvor den lander og hvordan dine forældre finder ud af det bagefter - er det helt sikkert at der er en vej igennem det og alt det du kan forestille dig, nok skal gå alligevel. For det gør det. Så skal man til at vende sig til nye ting. - HVis det er der den ender.
- Eller også finder du ud af at dine forældre har et helt andet forhold end du kunne forestille dig

Held og lykke og stort kram til dig.
Anmeld