Hjemmelavet hønsesalat hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.754 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja som overskriften siger, hvorda laver i hjemmelavet hønsesalat? Hva putter i? 

Mayonaise? Cremefrese, andet?? Salt og pebber?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

B&J

det vil jeg også gerne vide

Anmeld

7. oktober 2012

Maja_4000

7. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, hvorda laver i hjemmelavet hønsesalat? Hva putter i? 

Mayonaise? Cremefrese, andet?? Salt og pebber?? Vh stine

Når jeg laver sådanne ting, også kartoffelsalat og sådan, så blander jeg både mayonaise og creme fraise i, kan så godt lide det er lidt surt, så kommer mere creme fraise end mayonaise i. Så kommer jeg lidt citron i og masser af salt og peber  Og så kan man jo så komme i efter behov af andre ting, nogle gange ryger der f.eks. vindruer i mine salater, ja og små stykker selleri, agurk osv - ja kom i da hvad du syntes er lækkert hehe 

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

B&J skriver:

det vil jeg også gerne vide

Ja ik?? Har nemlig en halv kylling tilbage fra i går, som jeg tænkte ku bruges til det! Elsker hønsesalat! Vh stine

Anmeld

7. oktober 2012

B&J

StineW79 skriver:

Ja ik?? Har nemlig en halv kylling tilbage fra i går, som jeg tænkte ku bruges til det! Elsker hønsesalat! Vh stine

jooo .... jamen det er sku da også vildt godt.... det smager mums altså...

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

Loui Norman skriver:

Når jeg laver sådanne ting, også kartoffelsalat og sådan, så blander jeg både mayonaise og creme fraise i, kan så godt lide det er lidt surt, så kommer mere creme fraise end mayonaise i. Så kommer jeg lidt citron i og masser af salt og peber  Og så kan man jo så komme i efter behov af andre ting, nogle gange ryger der f.eks. vindruer i mine salater, ja og små stykker selleri, agurk osv - ja kom i da hvad du syntes er lækkert hehe 

Min mor putter altid ananas i og det smager også mega godt. Men har ik noget ananas desvære. 

Tænkte at jeg ville tage op og handle ind til det, har nemlig en halv kylling tilbage fra i går. Vh stine

Anmeld

7. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

StineW79 skriver:

Min mor putter altid ananas i og det smager også mega godt. Men har ik noget ananas desvære. 

Tænkte at jeg ville tage op og handle ind til det, har nemlig en halv kylling tilbage fra i går. Vh stine

Uh det lyder lækkert  Er selv ved at koge høns til tarteletter, måske jeg skulle lavet noget hønsesalat også 

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

B&J skriver:

jooo .... jamen det er sku da også vildt godt.... det smager mums altså...

Ja også med friskbagt, sprøt flutes til vh stine

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

Loui Norman skriver:

Uh det lyder lækkert  Er selv ved at koge høns til tarteletter, måske jeg skulle lavet noget hønsesalat også 

Jeg tænkte også lidt på tarteletter, men vi ska ha lassange til aften, har thea bestemt i går, så det laver vi til 2 dage.

Har du en god opskrift til tartelet fyld, du også lige vil dele? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.