Kan man tillade sig at klage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

Troldemommi

Selvfølgelig skal et par gummistøvler kunne holde i mere end 3 måneder.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

5timesacharm..right?

Mussen2 skriver:

Over gummistøvler købt for 3 mdr siden, som er gået op i limningen på snuden så de er utætte.

De er brugt flittigt af mindatter på 3 år som går i børnehave.....
på den ene side burde de så ikke kunne holde til det og få den anden side så har hun virkelig brugt dem flittigt i denneregnvåde tid

Hvad synes I?

jeg er uddannet i butik, og du har 2 års reklamationsret på dem, så længe du har bonen kan du gå ind og klage over dem, og så skal de give dig penge tilbage eller et nyt par

Anmeld

7. oktober 2012

Mussen2

Tak for svar alle sammen. Det er et par billige Bilka støvler ( køber aldrig der igen)

Anmeld

7. oktober 2012

FrkZier

Mussen2 skriver:

Over gummistøvler købt for 3 mdr siden, som er gået op i limningen på snuden så de er utætte.

De er brugt flittigt af mindatter på 3 år som går i børnehave.....
på den ene side burde de så ikke kunne holde til det og få den anden side så har hun virkelig brugt dem flittigt i denneregnvåde tid

Hvad synes I?

synes det kommer an på hvor du har købt dem, hvis det er til 100 kr i føtex ville jeg ikke klage - hvis det er et par dyre støvler fra en "rigtig" skobutik havde jeg nok lige taget dem med derned og sagt; burde de allerede gå i stykker?

Anmeld

7. oktober 2012

Vidunderligeunger

der er to års reklamationsret!! så kom ned med dem da

Anmeld

7. oktober 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Tak for svar alle sammen. Det er et par billige Bilka støvler ( køber aldrig der igen)

I Bilka vil du helt sikkert få et par nye eller pengene retur, hvis du går ned med dem :-) så afsted...! :-) 

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

sne190810 skriver:

Mener der er reklamtion på dem i 2år efter køb. GÅ tilbage med dem

Anmeld

7. oktober 2012

Dustmuz

sne190810 skriver:

Mener der er reklamtion på dem i 2år efter køb. GÅ tilbage med dem

reklamationen er vidst kun i forbindelse med produktionsfejl (hvis jeg husker rigtigt)
og ikke slidtage

Anmeld

7. oktober 2012

sne190810

Dustmuz skriver:

reklamationen er vidst kun i forbindelse med produktionsfejl (hvis jeg husker rigtigt)
og ikke slidtage

Jeg ved ikke om jeg ville kalde det slidtage over en så kort periode.

Anmeld

7. oktober 2012

Mussen2

sne190810 skriver:

Jeg ved ikke om jeg ville kalde det slidtage over en så kort periode.

nej, jeg synes også den er lidt svær, for på dene ene side, det er billige støvler som er blevet brugt flittig og på den anden side så bør produkter jo leve op til hvad man med rette kan forvente... og jeg forventer at et par børnegummistøvler kan tåle at blive brugt af børn

men er lidt i tvivl....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.