Kan man tillade sig at klage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Mussen2

Over gummistøvler købt for 3 mdr siden, som er gået op i limningen på snuden så de er utætte.

De er brugt flittigt af mindatter på 3 år som går i børnehave.....
på den ene side burde de så ikke kunne holde til det og få den anden side så har hun virkelig brugt dem flittigt i denneregnvåde tid

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Silas&Mille

Godt nok har det været rigtig gummistøvle vejr den seneste tid, men personligt mener jeg at et par gummistøvler (også til børnehavebørn) bør holde i mere end 3 måneder.

Anmeld

7. oktober 2012

Silas&Mille

dobbelt

Anmeld

7. oktober 2012

trunte89

hvis det er nogle der har kostet 300-400 kr, så kunne jeg nok godt finde på, at nævne det der hvor de er købt. men er det 'bare' nogle til en 100 krone, så vil jeg ikke gøre noget i det, da du skriver, at de er brugt godt. så ville eg nok bare gå uden om det mærke næste gang

Anmeld

7. oktober 2012

Stumpen

Nej, det synes jeg ikke.. - selvom jeg fuldt ud kan forstå din irritation..

men gummistøvler er bare mere skrøbelige end fko og bliver "misbrugt" på en anden måde end Sko... Ej kan vist ikke helt forklare hvorfor, men nej Synes ikke efter 3 mdr med flittig brug..

Anmeld

7. oktober 2012

Fines mor

Hvis du har kvitt. på dem, så kan du på dine penge retur, eller et par nye. Sådan er købeloven, medmindre du har misligeholdt dem. Men de skal kunne holde til mere end 3 mdr. Retur med dem!!!

Anmeld

7. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Mussen2 skriver:

Over gummistøvler købt for 3 mdr siden, som er gået op i limningen på snuden så de er utætte.

på den ene side burde de så ikke kunne holde til det og få den anden side så har hun virkelig brugt dem flittigt i denneregnvåde tid

Hvad synes I?

Købeloven siger, du kan tillade det!

Er det i øvrigt støvler fra Ticket to Heaven? - Vi har netop oplevet præcis det samme med sådan et par, - dog uden flittig brug, - hun har kun haft dem på max 10 gange...

Jeg ville klage, hvis jeg ellers gad...

Anmeld

7. oktober 2012

sne190810

Mener der er reklamtion på dem i 2år efter køb. GÅ tilbage med dem

Anmeld

7. oktober 2012

HeidiØ

Mussen2 skriver:

Hvad synes I?

Jeg ville BESTEMT prøve ihvertfald! Det kan briste eller bære.. sys godt nok ik 3 mdr er lang tid

Anmeld

7. oktober 2012

Dinna88

Jeps - afted mig dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.