hvornår må piger ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

Mum33

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg tænker, - den varmer jo ikke??

Men om sommeren - ude i haven - er det vel ok i nærmest hvilken som helst alder...

Men som undertrøje duer det bare ikke...

Om sommeren er det jo super at løbe rundt i noget, hvor man få lidt sol og der ikke varmer for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

celkt

jeg er gammeldags, - jeg siger at toppen kommer ind i billedet, når de begynder at have noget at putte i den. Og det samme gælder bikini overdelen.

Men lad os nu se.

Anmeld

7. oktober 2012

Mum33

FrkZier skriver:

når der er behov for det..
jeg fik selv bryster meget tidligt, og gik med bh fra ca 3klasse - og der var behov for det der, selvom det lyder af tidligt

Kan jeg godt forstå. Men der er også forskel på 3.kl. og 1. kl. Synes det er rigtigt tidligt at begynde at "lege" voksen.

Anmeld

7. oktober 2012

Mum33

Fines mor skriver:

Min datter fik en top i 1.kl. bare sådan en lille en i bomuld. Sådan en lille en i bomuld syntes jeg er ok, så længe vi ikke taler om en "rigtig" bh.

Men den har jo ingen formål? Det er jo "at lege voksen", fordi det er en efterligning af en BH. Syntes personligt det er rigtigt tidligt at man træder ind i den verden.

Anmeld

7. oktober 2012

SussieThyssen

E. B. skriver:

I forlængelse af en samtale jeg havde med et par veninder i går aftes. Hvornår må jeres små piger så få "top" på i stedet for undertrøje? Altså BH lign hvor man kan se maven?

Havde en veninde hvis pige lige var begyndt i 1.kl. og hun vill så gerne, idet mange af de andre piger havde det.

Hvornår er det ok, og hvad er Jeres holdning til dette?

God søndag

Når de kommer i puberteten.
Og de skal skisme ikke gå i skole med bar mave. 

Og det har intet at gøre med at jeg er gammeldags, men ganske enkelt handler det om signaler.
Mine piger har aldrig fået lov til at sende seksuelle signaler før de var modne nok til det, og så handler det om stil og kultur.

I min kultur har man kun bar mave hvis man er på stranden eller er hjemme for at tage solbad, men man har det bare ikke, når man er ude blandt andre i det daglige forum.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2012

celkt

SussieThyssen skriver:

Når de kommer i puberteten.
Og de skal skisme ikke gå i skole med bar mave. 

Og det har intet at gøre med at jeg er gammeldags, men ganske enkelt handler det om signaler.
Mine piger har aldrig fået lov til at sende seksuelle signaler før de var modne nok til det, og så handler det om stil og kultur.

I min kultur har man kun bar mave hvis man er på stranden eller er hjemme for at tage solbad, men man har det bare ikke, når man er ude blandt andre i det daglige forum.

Kærligst
Sussie

til gengæld var i vi ikke heeeeelt enige om hvornår vi var modne nok til det...

Anmeld

7. oktober 2012

SussieThyssen

celkt skriver:

til gengæld var i vi ikke heeeeelt enige om hvornår vi var modne nok til det...

Hehe...nej...der vil jo altid være lidt forskel på meningerne desangående...men det er da kun så forfriskende

Knus til min datterlil.

Anmeld

7. oktober 2012

celkt

SussieThyssen skriver:

Hehe...nej...der vil jo altid være lidt forskel på meningerne desangående...men det er da kun så forfriskende

Knus til min datterlil.

tror sjældent at mødre og døtre er helt eige desangående, mens at uoverenstemmelsen er frisk.. lol

Anmeld

7. oktober 2012

SussieThyssen

celkt skriver:

tror sjældent at mødre og døtre er helt eige desangående, mens at uoverenstemmelsen er frisk.. lol

Nej LOOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.